اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

خلق حماسه اقتصادی با شعارزدگی ممکن نیست

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در مسیر خلق حماسه سیاسی و اقتصادی باید با پرهیز از شعار زدگی در مسیر محقق ساختن این اصل مهم در مقام عمل برآمد.

خلق حماسه اقتصادی با شعارزدگی ممکن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد زهرایی صبح امروز در اختتامیه طرح هجرت سه در بشرویه اظهار داشت: برای تحقق حماسه سیاسی نیاز به سربازانی است که با صلابت در این مسیر حرکت کنند.

وی ادامه داد: امروز ما باید نگاه مصرف‌گرایی را به تولید گرایی تغییر دهیم تا بتوانیم روند رو به پیشرفت خلق حماسه اقتصادی را سرعت بخشیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی حرکتی جهادی را لازم اقتصاد مقاومتی دانست و متذکر شد: با ایجاد هسته‌های اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی می‌توان گام‌های سازنده‌ای در این مسیر برداشت.

زهرایی تصریح کرد: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم تنها منحصر به انجام خدمات عمرانی و فیزیکی نمی‌باشد بلکه تاثیر زیادی نیز بر نگرش و تفکر افراد حاضر در این اردوها به جای می‌گذارد.

وی از همکاری 17 دستگاه اجرایی در خراسان جنوبی با بسیج سازندگی خبر داد و اضافه کرد: تشکیل اردوهای جهادی سه روزه و یا یک روزه در ادارات نیز بسیار می‌تواند در ترویج این فرهنگ مثمر ثمر واقع شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: انجام خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در روستاهای کم برخوردار سبب ایجاد انگیزه و امیدواری بیشتر در اهالی این روستاها می‌شود.

زهرایی افزود: این انگیزه و امیدواری خود منجر به سکونت دائم روستاییان در محل زندگی خود و خودکفایی در چرخه تولید و اقتصادی می‌شود که این موضوع از مصادیق بارز حرکت در مسیر تحقق حماسه اقتصادی است.

وی جنگ تحمیلی را از بزرگ‌ترین چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی خواند و اذعان داشت: اگر روحیه بسیجی در بین ملت ایران جریان نداشت انقلاب اسلامی ضربه سختی در این جنگ نابرابر متحمل می‌شد.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول