اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادواره 255 شهید پارس‌آباد:

ایستادگی ملت ایران دشمنان را وادار به پذیرش ایران هسته‌ای کرد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ایستادگی و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم به ویژه شهدای هسته‌ای سبب شده تا دشمنان حق و حقوق هسته‌ای ایران را به رسمیت شناخته و نسبت به اذعان آن حرکتی را انجام دهند.

ایستادگی ملت ایران دشمنان را وادار به پذیرش ایران هسته‌ای کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در یادواره 255 شهید شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: اگر استکبار جهانی امروز حق و حقوق هسته‌ای ایران را به رسمیت شناخته و ما توانسته‌ایم در این عرصه پیروزمندانه وارد شویم همه در سایه مجاهدت این ملت و جانفشانی آنهاست که ذره‌ای از آرمان و ارزش‌های خود عدول نکردند.

وی در ادامه تصریح کرد: توافق هسته‌ای اخیر در ژنو پایه‌های صلح و ثبات در منطقه و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به خوبی ثابت کرد و ما براساس فرموده مقام معظم رهبری با رویکرد نرمش قهرمانانه به دنیا ثابت کردیم که در صحنه هستیم و از حق و حقوق ملت ایران دفاع می‌کنیم.

بابازاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: روحیه بسیجی و دشمن‌شکن این ملت در تمام عرصه‌ها راهگشا بوده به طوریکه ما با مجهز شدن به ایمان و تقوای واقعی در قالب فرهنگ بسیجی توانسته‌ایم بر تمام بدخواهان غلبه کنیم و در تمام صحنه‌ها حضوری شایسته داشته باشیم.

این مسئول اضافه کرد: بسیج برای این سرزمین مایه عزت و غرور واقعی بوده و در نقطه مقابل برای دشمنان ما بیم‌آفرین است چرا که همین روحیه بسیجی ملت ایران منافع دشمنان را به خطر انداخته و اجازه نداده تا آنها به اهدافی که در سر داشتند، دست پیدا کنند.

وی از بسیج به عنوان نیروی برآمده از اعتقاد، ایمان و صلابت ایرانیان یاد کرد و ادامه داد: شهدای ما در حقیقت قدرت نرم ایران در برابر دشمنان هستند که همین امر در سه دهه اخیر سبب شده تا آنها هرگز با زبان زور و تهدید با ایران سخن نگویند چرا که این ملت از پشتوانه عظیم ایثار، جهاد و مجاهدت برخوردار است.

بابازاده گفت: شهدا الگوی کامل برای ملت ایران به ویژه نسل جوان هستند و الگوگیری از آنان مسیر رشد و موفقیت را هموار می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهدا شاگردان مکتب بسیج هستند که امروز در قالب یادواره‌های مختلف از این شاگردان با مرام تجلیل می‌شود.

وی تصریح کرد: شهدای ما کسانی هستند که خیلی از آنها به حوزه علمیه و دانشگاه نرفتند اما همه شاگردان مکتب امام صادق (ع) بوده و پای منبر علما نشسته و با لقمه حلال و آموزه‌های درست والدین علوی و فاطمی خود بزرگ شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در گرامیداشت هفته بسیج علاوه بر یادواره شهدای شهرستان پارس‌آباد در سایر مناطق شهری و روستایی استان اردبیل نیز به مناسبت هفته بسیج یادواره‌های شهدا برگزار و یاد و خاطره ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

همچنین در پنجمین روز از هفته بسیج طرح‌های مختلف خدماتی و عمرانی در شهرها و روستاهای استان اردبیل افتتاح شد.

افتتاح سالن ورزشی 9 دی در نیر با 480 میلیون تومان سرمایه‌گذاری، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در بیله‌سوار، افتتاح چندین واحد مسکن مقاوم‌سازی روستایی و خانه بهداشت در پارس‌آباد و مشگین‌شهر، بهره‌برداری از استخر پرورش ماهی در پارس‌آباد و افتتاح دو واحد مسکن مقاوم‌سازی شده در کلور خلخال از جمله آنها بوده است.

انتهای پیام/62003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول