اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

13 آبان درس ایستادگی در برابر اهریمن به جهانیان بود

استاندار مرکزی گفت: 13 آبان درس ایستادگی در برابر اهریمن به جهانیان بود.

13 آبان درس ایستادگی در برابر اهریمن به جهانیان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسین مقیمی پیش از ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان در تظاهرات 13 آبان در مصلای بیت‌المقدس شهر اراک اظهار داشت: بی‌گمان دانش‌آموزان آگاه و انقلابی ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعال و فراموش ناشدنی ایفا کردند و این عزیزان بودند که در 13 آبان 57 به مردم مسلمان ایران شور و شعور و عشقی دوباره بخشیدند و هویت مسلمانی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به جهانیان آموختند.

وی با اشاره به اینکه سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس به شمار می‌رود،تصریح کرد: استکبار از دیرباز امت‌هایی را هلاک و غارت و تمدن‌هایی را ویران و سیطره خود را بر روی کشورهای مظلوم پهن کرده است که زمینه سقوط و انحطاط بشر را فراهم ساخته است.

استاندار مرکزی افزود: در روز 13 آبان 1358 دانشجویان پیروی خط امام لانه جاسوسی و فساد و توطئه آمریکا را تسخیر کردند و بدین ترتیب شیطان بزرگ شکست خورد و انقلاب دوم رقم خورد این حادثه در واقع تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حزب‌الله بر حزب شیطان و کمال پایداری نور خداست که به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام به دست آمد.

مقیمی بیان داشت: دولت باید بکوشد برای حفظ استقلال به اقتصاد کشور سر و سامان داده و کارها را پیش ببرد.

وی ادامه داد: امروز ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی توانسته است گام‌های بلندی برای پیشرفت کشور بردارد و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

استاندار مرکزی گفت : امروز دیگر از 45 هزار مستشار آمریکایی و دیگر مستشاران خارجی در ایران خبری نیست، همه فعالیت‌ها توسط خود مردم انجام می‌شود، دانشگاه‌های ما دانشجویانی تربیت می‌کنند که از نظر علمی در داخل و خارج از کشور نمونه هستند و به علومی دست پیدا کرده‌اند که هیچگاه بیگانگان زمینه آن را برای ایران فراهم نکردند.

وی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به دنبال علم و دانش و فناوری‌های جدید بود، با تلاش دانشمندان از همان اوایل پیروزی انقلاب، دوران جنگ و بازسازی قدم‌های بزرگی برای پیشرفت کشور برداشته شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: اگر امروز به انرژی‌ هسته‌ای دست یافته‌‌ایم، نتیجه زحمات کسانی است که سال‌ها تلاش کردند و نتایج کار خود را در اختیار دیگران قرار دادند تا آنها بتوانند به فناوری‌های جدیدتری دست پیدا کنند.

مقیمی تاکید کرد: مردم قبل از انقلاب از مرجع خود حمایت می‌کردند و بعد از انقلاب نیز تحت رهبری امام راحل و حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای فعالیت‌های خودرا ادامه داده و می‌دهند، هرگز دست از آرمان‌های خود نخواهند کشید و با قدرت و صلابت راه خود را ادامه خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای رسیدن به اهداف عالیه نظام به اسلام و رهبری تمسک می‌جویند، گفت: مردم ایران اسلامی امروز با تبعیت از رهبری و پیروی از احکام اسلامی برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقتدرانه حرکت می‌کنند و لحظه‌ای از تلاش خود دست بر نخواهند داشت.

استاندار مرکزی بیان داشت: اگر می‌بینیم مسئولان با صلابت کار خود را در موضوع مذاکرات هسته‌ای ادامه می‌دهند به خاطر این است که مردم و رهبری از آنها حمایت می‌کنند، به خاطر مقاومتی است که مردم سال‌ها از خود نشان داده‌اند.

مقیمی تاکید کرد: امروز دولتمردان ایران اسلامی پشتوانه مردمی دارند، دولت می‌داند کارها باید در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و رهبر معظم انقلاب پیش‌برود.

استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: مردم باید آمادگی خود را حفظ کرده و دولت نیز باید بکوشد برای حفظ استقلال به اقتصاد کشور سر و سامان داده و کارها را پیش ببرد.

مقیمی اظهار داشت: در شرایطی که همه مردم مقاومت می‌کنند مسئولان باید به فعالیت بیشتری بپردازند تا با مقاومت مردم و اقتدار دولت به اهداف عالیه نظام دست یابیم.

استاندار مرکزی بیان داشت: در 13 آبان رویدادهای بسیار مهمی در کشور به وقوع پیوسته است که باید هر سال این مراسم را با شکوه‌تر از سال قبل برگزار کرد.

انتهای پیام/87001/ل40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول