اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشان مطرح کرد

اعتماد به مردم عامل ایستادگی رهبری در برابر زیاده‌خواهی‌ها

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: اگر امروز مقام معظم رهبری در نظام اسلامی ایران این چنین با قدرت و با صلابت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا یک تنه ایستاده به پشتوانه خدا و اعتماد به مردم همیشه در صحنه در ایران است.

اعتماد به مردم عامل ایستادگی رهبری در برابر زیاده‌خواهی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان، نظام اداری کشور را نیازمند انقلاب اداری دانست و اظهار داشت: در نظام توحیدی کارهای مردم باید با سرعت و بدون وقفه انجام شود و برای انجام کاری نیازی به رفت و آمدهای زیاد به ادارات و دستگاه‌های دولتی نباشد.

وی، هرگونه کم‌کاری و قصور در کار مردم توسط سیستم اداری کشور را با سیره پیامبر در تضاد دانست و تأکید کرد: تمامی شعارهای اسلامی و انقلابی باید در عمل عملیاتی شود و نباید کاری صورت گیرد که شعار آن را نداده‌ایم.

امام جمعه کاشان، فعالیت شبانه‌روزی ائمه اطهار برای حل مشکلات مردمی را بهترین الگو برای مدیران دستگاه‌های دولتی عنوان و خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از کار انسان‌ها در نزد خداوند متعال افضل است و تلاش برای حل مشکلات مردم از 9 هزار عمره مقبولی که در رکاب رسول خدا انجام شود برتر است.

نمازی تصریح کرد: برخی افراد با بی‌توجهی نسبت به دستورات اسلامی یک امضای ارباب رجوع را به روز دیگر و زمانی دیگر موکول می‌کنند.

وی با بیان اینکه نظام اداری کشور نیازمند انقلاب اداری است یادآور شد: اگر خواهان پایه‌گذاری نظام توحیدی بر محور «لااله‌الاالله» و «محمد رسول‌الله» هستیم تنها یک راه پیش رو نداریم و آن هم خدمت برای مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: خدمت برای مردمی که در دوران دفاع مقدس با تمام وحود به صحنه آمدند و امروز نیز در یوم‌الله‌های ایران اسلامی خیابان‌های شهرهای ایران را مملو از جمعیت می‌کنند ضروری بوده و چنین مردم وفاداری شایسته خدمت بیشتری از سوی مسئولان هستند و مدیران نباید از خدمت به مردم غافل شوند.

نمازی با اشاره به مواضع صریح نظام جمهوری اسلامی در برابر استکبار تأکید کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری در نظام اسلامی ایران این چنین با قدرت و با صلابت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا یک تنه ایستاده به پشتوانه خدا و اعتماد به مردم همیشه در صحنه در ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان، تنها راه حفظ نظام را حفظ مردم و رضایت ملت از نظام دانست و گفت: انتظار می‌رود هیچ درخواست و هیچ مراجعه‌ای نیازی به سپری شدن زمان طولانی نداشته باشد و رسیدگی به امور مردم به روز باشد.

وی از مسئولان خواست تا جایی که قانون اجازه می‌دهد و منع قانونی وجود نداشته باشد در راستای حل مشکلات مردم تلاش بیشتری داشته باشند. 

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول