اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم:

‌ایستادگی‌ در برابر آمریکا و استکبار همیشگی است

امام جمعه بم گفت: ایستادگی ملت ایران در برابر جنایت‌های آمریکا همیشگی است.

‌ایستادگی‌ در برابر آمریکا و استکبار همیشگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 13 آبان در بم با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در مورد ظلم و ستم آمریکا به ملت ایران اظهار داشت: مردم ما برای شعار مرگ بر آمریکا دلایل متفاوتی دارند که مهمترین آن دشمنی‌های مکرر آمریکا با کشور ماست.

وی افزود: حمایت آمریکا از صهیونیست، شهادت جمعی از هموطنان توسط ناو آمریکا و چند‌ اقدام دیگر سبب شده تا ملت ایران نسبت به آمریکا هیچ‌گونه اعتمادی نداشته باشد.

دانشی خاطر نشان کرد: ما همواره با آمریکا و دولت ظالم این کشور مشکل داریم و تا زمانی که آمریکا دست از دشمنی با ما بر ندارد، این روند ادامه دارد.

وی ابراز داشت: ما امروز با الهام از منویات امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری با بصیرت همیشگی در سراسر کشور اجتماع باشکوه خود را ایجاد کردیم تا بگوییم که همواره در برابر آمریکا و استکبار ایستادگی می‌کنیم.

امام جمعه بم ابراز داشت: دشمنان و افراد ساده لوح بدانند تا زمانی که این اقدامات آمریکا ادامه داشته باشد، شعار مرگ بر آمریکا یک شعار جاوید است و از زبان مردم ایران شنیده می‌شود.

وی با بیان اینکه ما ذلت نمی‌پذیریم، گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب نرمش قهرمانانه در دستور کار قرار دارد و عزت ملت همراه حفظ می‌شود.

به گزارش فارس راهپیمایی 13 آبان در بم با حضور پر‌شور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان، مسئولان، اصناف و بازاریان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران همراه بود از محل میدان 17 شهریور آغاز و تا میدان امام خمینی (ره) ادامه داشت.

حاضران در راهپیمایی‌ با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» انزجار خود نسبت به استکبار جهانی را اعلام و بار دیگر با آرمان‌های مقدس امام خمینی ( ره) و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کردند.

‌در پایان مراسم قطعنامه راهپیمایی 13 آبان قرائت و راهپیمایان با شعار الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر آن تایید کردند.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول