اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی سپاه کربلای مازندران خبر داد

برگزاری کنگره ملی شهدای ورزشکار در مازندران

رئیس تربیت‌بدنی سپاه کربلای مازندران گفت: کنگره ملی 10 هزار و 400 شهید استان و شهدای ورزشکار در ساری برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره ملی شهدای ورزشکار در مازندران

به گزارش فارس از شهرستان ساری، میرجمال جلیلیان ظهر امروز در نشست مدیران حوزه تربیت‌بدنی و روساهای هیئت‌های سپاه کربلا ساری در هفته بسیج اظهار داشت: تربیت‌بدنی سپاه کربلا برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران زن و مرد بسیجیان در 14 رشته ورزشی مسابقه برگزار کرد که استقبال خوبی از طرف ورزشکاران شد.

رئیس تربیت‌بدنی سپاه کربلای مازندران از برگزاری مسابقه دوی 10 هزار نفری با همکاری پایگاه مقاومت شهدا در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: در مراسم‌ها و ایام مختلف مسابقات ورزشی در بین ورزشکاران داوطلب زن و مرد بسیجی در شهرهای استان برگزار می‌شود.

جلیلیان با توصیه به ورزشکاران و مربیان بسیجی اذعان داشت: دشمن در حال حاضر وارد حریم و خانه ما شده و هر طوری که شده می‌خواهد به جوانان ما ضربه وارد کند که باید نقشه دشمنان را با ورزش کردن، خنثی کنیم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و توزیع مواد مخدر در بین جوانان از سوی دشمنان ابراز داشت: دشمن هیچ گاه غافل نیست و به طور حتم برای اجرای نقشه خود با سرمایه‌گذاری خوب یک گام جلوتر از ما است که مسئولان باید در این زمینه با اجرای برنامه‌های مختلف در بین جوانان کوشا باشند.

رئیس تربیت‌بدنی سپاه کربلای ساری گفت: در مسابقات بسیجیان قهرمانی استان 10 تیم از ساری شرکت کردند که هشت تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

علی اکبر اسماعیلی تصریح کرد: در این مسابقات تیم‌های تکواندو، تیراندازی خواهران و برادران موفق به کسب عنوان قهرمانی، آمادگی جسمانی، کشتی، کاراته موفق به کسب مدال نقره و تیم‌های جودو و کاراته نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی اظهار داشت: در مراسمی که با حضور مسئولان ورزش شهرستان تصمیم داریم از 60 ورزشکار ساروی که موفق به کسب مقام‌های خوبی در مسابقات ورزشی بسیجیان استان شدند، تقدیر شود.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول