اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود خبر داد

ثبت 52 هیئت ورزشی در لنگرود

رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود از ثبت 52 هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد.

ثبت 52 هیئت ورزشی در لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، محمدعلی خداجو عصر امروز در نشست با هیئت‌های ورزش این شهرستان با بیان اینکه تعداد 6 هزار ورزشکار در لنگرود ساماندهی شده‌اند، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 10 هزار ورزشکار نیاز به ساماندهی داشته باشند که باید تا پایان سال جاری این امر محقق شود.

وی تعداد هیئت‌های ورزشی لنگرود در سال گذشته را 22 هیئت ثبت شده ذکر کرد و افزود: امسال تعداد هیئت‌های ثبت شده به 52 هیئت رسیده است.

این مسئول، بیس‌بال، شمشیربازی، سوارکاری، گلف و گل‌بال را از هیئت‌های تازه ثبت شده در لنگرود اعلام کرد و متذکر شد: هیئت گل‌بال  در نخستین مسابقات استانی که در لنگرود برگزار شد به کسب مدال دست یافت.

وی ادامه داد: هیئت جانبازان و معلولان ساماندهی شد و توانست در وزنه‌برداری معلولان، مقام دوم و نایب قهرمانی آسیایی را کسب کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لنگرود به نخستین همایش بزرگ پیاده‌روی در لنگرود که سال گذشته برگزار شد، اشاره کرد و گفت: این همایش با استقبال بیش از 10 هزار نفر و با اهدای 34 دوچرخه به مناسبت سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

وی برگزاری نخستین سوپرلیگ رزمی در لنگرود، فعالیت بیس‌بال در شهر اطاقور با مربیان ژاپنی، تشکیل کمیته عفاف و حجاب و... را از دیگر اقدام‌های اداره ورزش و جوانان این شهرستان ذکر کرد.

خداجو با اشاره به رکورد بی‌سابقه در زمینه ساماندهی خوب ناجیان غریق، خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار در 18 کیلومتر نوار ساحلی این شهرستان هیچ غرقی در لنگرود وجود نداشت و تعداد آن به صفر رسید.

وی یادآور شد: لنگرود نخستین شهرستانی است که توانستیم حقوق ناجیان را پرداخت کنیم.

این مسئول، از حضور سه رشته ورزشی در لیگ کشوری خبر داد و خاطرنشان کرد: لنگرود پس از انزلی و رشت سومین شهر فوتبالی استان است.

وی از حضور تیم دوچرخه‌سواری و تیم دارت در لیگ کشوری خبر داد.

خداجو، با بیان اینکه هیئت‌های وزنه‌برداری، رزمی و بومی‌محلی از هیئت‌های برتر استانی هستند، متذکر شد: لنگرود تاکنون دارای چهار قهرمان جهانی است که امیدواریم تا پایان سال جاری حداقل به 10 قهرمان برسد.

وی افتتاح زمین چمن مصنوعی بزرگ‌ترین پروژه شهرستان لنگرود با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.

انتهای پیام/2300/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول