اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته بسیج در مازندران

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از برگزاری مسابقات ورزشی با نام هفته بسیج در سراسر شهرستان ساری خبر داد.

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته بسیج در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حسین بریمانی بعدازظهر امروز در دیدار جمعی از ورزشکاران ساروی با مادر شهید سردار سیدعلی دوامی به مناسبت هفته بسیج با اشاره رشادت‌ها و از جان گذشتگی شهدا افزود: حضور در منزل سردار شهید سیدعلی دوامی بسیار جالب و آموزنده بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی در هفته بسیج اظهار داشت: از تمام هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی در این هفته درخواست کردیم که مسابقات ورزشی را با نام هفته بسیج در سراسر شهرستان برگزار کنند.

بریمانی با بیان اینکه بیشتر ورزشکاران ما نوجوان و جوانان هستند، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش بهترین جایگاه برای رشد و توسعه ورزش است که می‌تواند در موفقیت ورزشکاران در کسب مدال موثر شود.

وی با اشاره به امضای تفاهمنامه برای همکاری با آموزش و پرورش ساری اظهار داشت: مربیان و دبیران تربیت بدنی و ورزش در شناسایی ورزشکاران مستعد می‌توانند کمک زیادی به ورزش کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در ادامه از برگزاری نخستین نشست با خیران ورزش مرکز استان خبر داد و اذعان داشت: ورزش ساری از ظرفیت و نیروی انسانی سرشار از استعداد رشته‌های مختلف ورزشی است که فقط حمایت مالی نمی‌شود.

انتهای پیام/86005/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول