اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج صورت می‌گیرد

افتتاح 20 سالن ورزشی صالحین در همدان

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: از برنامه‌های شاخص هفته بسیج افتتاح 20 سالن ورزشی صالحین و پنج سالن 9 دی در سطح استان همدان است.

افتتاح 20 سالن ورزشی صالحین در همدان

علی بقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: در طول این هفته علاوه بر برنامه‌های روزشمار هفته بسیج برنامه‌هایی نیز به صورت کلی در طول این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی طریق‌القدس به صورت کشوری، یادواره شهدا توسط پایگاه‌های مقاومت و اقشار و جشنواره ورزشی کارگری بسیجیان در سطح استان از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌روند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اعزام 220 نفر از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس به مدارس و مراکز آموزشی در سراسر استان از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج افتتاح 20 سالن ورزشی صالحین و پنج سالن 9 دی در سطح استان اشاره کرد.

بقایی با اشاره به راه بسیج و بسیجی بیان داشت: مقام معظم رهبری با بیانات خود در سال گذشته در خراسان شمالی در جمع بسیجیان و امسال در جمع فرماندهان رده‌های بسیج از سراسر کشور مسیر را مشخص کرده‌اند.

وی با اشاره به دو مطالبه جدی مقام معظم رهبری از مجموعه‌های بسیجی اضافه کرد: این مطالبات شامل کمک به اصلاح سبک زندگی و توسعه ارتباطات اجتماعی در مجموعه‌های مردمی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: از نگاه مقام معظم رهبری بسیجی فقط افراد عضو در یک سازمان شکل گرفته‌ نیست بلکه آحاد مردم که دغدغه انقلاب و آرمان‌های انقلاب را دارند بسیجی محسوب می‌شوند.

وی تأکید کرد: به تعبیری تمام مردم جمهوری اسلامی ایران به نوعی بسیجی هستند زیرا نگاه آنها پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی است.

بقایی با اشاره به توان نیروی بسیج ابراز داشت: این نیرو می‌تواند در تمام عرصه‌ها وارد شده و با موفقیت عمل کند.

وی بیان داشت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از توان نیروهای بسیجی در بحث مقابله با جنگ نرم دشمن و ارتقای سطح بینش و بصیرت مردم به کار گرفته می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: از جمله وظیفه یک بسیجی در درجه اول عمل درست به وظیفه خود در هر نقطه‌ای از کشور و در مرحله بعد نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و دستورات و اوامر ایشان بودن است.

به گفته وی رفتار یک بسیجی با مردم باید به گونه‌ای باشد که باعث سربلندی و افتخار نظام و انقلاب اسلامی گردد.

بقایی با بیان اینکه امروز بسیج در عرصه علمی، سازندگی و فرهنگی نقش شاخص و بی‌نظیری دارد، افزود: احداث و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناسبت‌های مختلف نشان‌دهنده این مهم است.

وی با اشاره به اعزام گروه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در عرصه سازندگی یادآور شد: این گروه‌ها با فعالیت در روستاها و مناطق حاشیه شهرها در راستای رفع محرومیت مناطق تلاش ‌می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به حضور نیروهای بسیجی در عرصه‌های علمی، خانه نخبگان و مجمع عالی بسیج اظهار کرد: 18 قشر بسیج در سطح استان فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: نخبگان هر قشری در مجمع عالی بسیج حضور یافته و مسائل درون سازمانی استان و کشور را رصد می‌کنند.

بقایی با بیان اینکه حضور بسیج در تمام عرصه‌ها باید پررنگ‌تر از گذشته باشد، بیان داشت: امروزه در عرصه‌های بصیرتی و سیاسی نیز حضور بسیج چشم‌گیر است.

وی با اشاره به برگزاری 2 هزار نشست روشنگری در آستانه انتخابات 24 خرداد در سطح استان تأکید کرد: این مهم در راستای تبیین ویژگی‌های کاندیدای اصلح و حضور حداکثری مردم صورت گرفت که حضور حماسی مردم را در پای صندوق‌های رأی رقم زد.

انتهای پیام/89006/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول