اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای مجمع انتخابات

حدادیان در ریاست هیئت کونگ‌فوی زنجان ابقا شد

علی حدادیان با رای قاطع اعضای مجمع انتخاباتی، در ریاست هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان ابقا شد.

حدادیان در ریاست هیئت کونگ‌فوی زنجان ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، انتخابات هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان ظهر امروز با حضور همه اعضا مجمع برگزار و تنها کاندیدای کسب ریاست این هیئت موفق به کسب رای همه 19 عضو مجمع شد.

این مجمع انتخاباتی ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان به مانند اکثر مجامع انتخاباتی ورزش با یک کاندیدا برگزار شد و در نهایت علی حدادیان با 19 رای یعنی حداکثر رای‌های ممکن به این سمت انتخاب شد.

علی حدادیان قبل از برگزاری انتخابات با ارائه گزارشی از اقدامات چهار سال گذشته گفت: ورزشکاران هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان موفق به کسب 374 مدال شدند که 315 مدال آن توسط آقایان کسب شده است.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان جایگاه این هیئت را در بین هیئت‌‌های این ورزش پنجم کشور اعلام کرد و ادامه داد: هیئت زنجان هر سال مسابقات استانی خود را برگزار می‌کند.

این مسئول از اعزام 39 تیم ورزشی به مسابقات بین‌المللی توسط هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان خبر داد و افزود: زنجان ظرفیت‌های قابل توجهی برای فعالیت‌های این رشته ورزشی از جمله یک سالن اختصاصی دارد.

حدادیان با اشاره به عدم حضور تیم استان زنجان در لیگ کشوری کونگ‌فو عنوان کرد: این مشکل به دلیل محدودیت‌های مالی به وجود آمده است.

وی ورزشکاران زنجان را از برجسته‌ترین ورزشکاران هنرهای رزمی و کونگ‌فوی کشور اعلام کرد و گفت: هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان در سال گذشته حدود 14 میلیون تومان درآمد و 19 میلیون تومان هزینه داشته است.

رئیس هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان تاسیس آکادمی کونگ‌فو را از درخواست‌های خود از فدراسیون اعلام و خاطرنشان کرد: زنجان به لحاظ امکانات و ظرفیت توان برگزاری مسابقات بین‌المللی را دارد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: هیئت هنرهای رزمی و کونگ‌فوی استان زنجان خود را ملزم به اجرای تقویم ورزشی سالانه خود می‌داند.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول