اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه اهل‌سنت قشم:

عملیات‌های انتحاری فرقه‌های تکفیری محکوم است

رئیس شورای روحانیت و امام‌جمعه اهل‌سنت قشم گفت: عملیات‌های انتحاری و تخریبی که توسط فرقه‌های تکفیری و افراطی صورت می‌گیرد محکوم است.

عملیات‌های انتحاری فرقه‌های تکفیری محکوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی قشمی پیش از ظهر امروز در نشستی بر محکومیت عملیات‌های انتحاری و تخریبی توسط فرقه‌های تکفیری و افراطی تاکید کرد.

وی ادامه داد: عملیات انتحاری و تخریبی توسط فرقه‌های تکفیری و افراطی، خطرناک‌ترین فتنه و بزرگترین جنایتی است که در حال حاضر علیه اسلام و مسلمانان دارد صورت می‌گیرد.

این روحانی اهل سنت گفت: چرا که از یک طرف چهره‌ نورانی و زیبای اسلام را نشانه گرفته و آن را در انظار جهانیان زشت و خشن جلوه داده، اسلام را دین خشونت و ترور معرفی‌ می‌کنند و از طرفی دیگر به خاک و خون کشیدن مسلمانان بی‌گناه جنایت هولناکی علیه امت اسلام و بلکه علیه بشریت محسوب می‌شود چون به تعبیر قرآن‌کریم: «مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا»، «هر فردی که انسانی را به ناحق به قتل برساند گویا بشریت را قتل عام کرده است» و از جانب دیگر این رفتارها زمینه‌ساز تفرقه مذهبی گسترده و خطرناکی در بین امت اسلام می‌تواند باشد.

وی اضافه کرد: لذا بدون تردید طراحان و کارگردانان اصلی این جنایات هولناک دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمانان هستند که زیرکانه و حساب شده اهداف شومی را دنبال می‌کنند که هیچ عکس‌العملی بهتر از هوشیاری، بصیرت، وحدت کلمه و یکپارچگی مسلمانان نمی‌تواند آنان را در اهدافشان ناکام بگذارد.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول