اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس:

دست صهیونیسم جنایتکار باز هم از آستین تکفیری‌ها نمایان شد

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بار دیگر دست استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار از آستین تکفیری‌های خون‌خوار نمایان و موجب به شهادت رسیدن یکی از فرزندان انقلاب شد.

دست صهیونیسم جنایتکار باز هم از آستین تکفیری‌ها نمایان شد

سیدموسی موسوی پس از اعلام خبر رسمی شهادت حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: بار دیگر دست استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار از آستین تکفیری‌های خون‌خوار نمایان و موجب به شهادت رسیدن یکی از فرزندان خدوم و برومند لامرد و ده‌ها نفر از مردم بی‌گناه شد.

وی افزود: حجت‌الاسلام شهید ابراهیم انصاری یکی از فعالان نهضت در استان‌های فارس و قم بود که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در برپایی تظاهرات ضد شاه نقش فعالی داشت و پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در نقاط مختلف کشور به کمک و یاری محرومان شتافت و در استان‌های هرمزگان و گیلان خدمات شایسته‌ای را ارائه داد.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجت‌الاسلام شهید ابراهیم انصاری در عرصه دفاع مقدس نیز حضوری جان‌فشانانه داشت گفت: وی فردی مخلص در سی و چهار سال گذشته انقلاب اسلامی بود و در دفاع مقدس نیز با تشکیل تیپ 82 امام صادق(ع) در استان قم که تیپ طلاب محسوب می‌شد نقش به‌سزایی در اعزام طلاب به جبهه‌های حق علیه باطل داشت.

موسوی ابراز داشت: این شهید والامقام سال‌ها در عرصه‌های برون‌مرزی و کشورهای عربی و آفریقایی حامل پیام والای انقلاب اسلامی به مستضعفان جهان بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زبان قاصر از بیان تمام خدمات ارزشمند این شهید والامقام در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی است.

موسوی ادامه داد: حجت‌الاسلام شهید ابراهیم انصاری در عرصه‌های مختلف دینی و تربیتی نیز آنچه که توان داشت در طبق اخلاص نهاد و در حوزه فرهنگی نیز خدمات بسیار ارزشمندی برای آیندگان بر جای گذاشت.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خطاب به مجامع و سازمان‌های بین‌المللی تصریح کرد: سازمان‌های عریض و طویل جهانی که مدعی دفاع از حقوق انسان‌ها هستند، کجایند که هر روز شاهد به خاک و خون کشیده شدن جمعی از مردم بی‌گناه هستیم.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی به ویژه تکفیری‌ها بدانند که جهان اسلام پاسخ جنایت‌های امروز تروریست‌ها در لبنان را خواهد داد.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در ادامه سخنان خود با عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، آحاد مردم ایران، مردم ولایتمدار شهرستان لامرد و به ویژه خانواده معظم حجت‌الاسلام شهید انصاری بیان داشت: شهرستان لامرد در دوران انقلاب و پس از پیروزی آن شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی کرده است و در سال 1383 نیز شهید حاج خلیل نعیمی دبیر اول سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق که یکی از فرزندان برومند شهرستان لامرد بود به دست استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن در عراق مورد ترور قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/2448/غ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول