اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

حامیان تروریست‌های تکفیری در آتش ظلم می‌سوزند

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای در محکومیت حادثه تروریستی سفارت ایران در لبنان اعلام کرد:‌ ساکتان و حامیان تروریست‌های تکفیری تهی از وجدان، بدانند که دیر یا زود خود آنان نیز در آتش این ظلم خواهند سوخت.

حامیان تروریست‌های تکفیری در آتش ظلم می‌سوزند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: بار دیگر دستان جنایتکار صهیونیسم بین‌الملل و امپریالیسم آمریکا از آستین ناپاک ارتجاع تکفیری بیرون آمد و به انتقام جنگ 33 روزه و شکست‌های پی در پی در سوریه، شماری از شیعیان مظلوم ضاحیه لبنان را در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران به خاک و خون کشید و در این میان تعدادی از هموطنان عزیزمان که در حال خدمت‌رسانی و ماموریت فرهنگی بودند به جمع شهیدان و مجروحان انقلاب اسلامی پیوستند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است:‌ ارتجاع تکفیری باید امروز در برابر وجدان‌های بشری، فردا در برابر تاریخ و روزی دیگر در عالم عقبی در محضر رسول خدا(ص) پاسخ دهد که به چه حجتی به مسلمان‌کشی روی آورده و کمتر روزی است که در افغانستان، عراق، سوریه و لبنان شماری زن و مرد و پیر و جوان را قطعه قطعه نکند و در آتش بیداد نسوزاند و چهره رحمانی اسلام عزیز را در برابر بیگانگان مخدوش نسازد و چهره‌ای خشن، بی‌رحم و وحشتناک از آن به نمایش نگذارد؟

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:‌ مفتی‌ها تکفیری که بر خلاف صریح قرآن مجید که کشتن یک نفر را به مثابه کشتن تمام انسان‌ها و جزای آن را جهنم می‌داند با چه دلیلی مجوز قتل بی‌گناهان و رهگذران بی‌دفاع را صادر می‌کنند؟

در این بیانیه اضافه شده است: آیا علمای اسلام به ویژه برادران اهل سنت در قبال این مسلمان‌کشی‌های ناجوانمردانه که به نام مقدس اسلام صورت می‌گیرد وظیفه ندارند و نباید از چهره نورانی و رحمانی اسلام مظلوم دفاع کنند؟ آیا سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر، در قبال این فجایع غیرانسانی مسئولیت ندارند و نباید دولت وهابی پشتیبان مالی تکفیری‌ها را از سازمان‌های جهانی اخراج و مجازات کنند؟ تاریخ عالم، دادگاه عالم است، کسانی که امروز باد می‌کارند فردا طوفان درو می‌کنند، لهذا ساکتان و حامیان تروریست‌های تکفیری تهی از وجدان، بدانند که دیر یا زود خود آنان نیز در آتش این ظلم خواهند سوخت.

در پایان این بیانیه آمده است: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ضمن محکومیت شدید این عملیات تروریستی و عرض تسلیت به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده شهدای ایرانی و لبنانی به ویژه خانواده مجاهد شهید جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، با همه حادثه‌دیدگان ابراز همدردی می‌کند و از مسئولان محترم نظام اسلامی قویاً خواستار پیگیری این موضوع غمبار در محاکم و سازمان‌های بین‌المللی است و مجدداً از علمای اسلام می‌خواهد که ضمن محکومیت این جنایات و اعلام خروج مفتیان و مرتکبان تکفیری از دستورات دین مبین اسلام، مانع تکرار این قبیل فجایع در آینده شوند.

انتهای پیام/78002/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول