اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لامرد:

حادثه تروریستی لبنان نشانه ضعف گروه‌های تکفیری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: شهادت حجت‌الاسلام شهید ابراهیم انصاری در حادثه تروریستی امروز در لبنان نشان‌دهنده ضعف گروه‌های تکفیری در سوریه است.

حادثه تروریستی لبنان نشانه ضعف گروه‌های تکفیری است

سرهنگ محمد زائری‌نژاد پس از اعلام خبر رسمی شهادت حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: ما این حادثه تلخ را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: شهادت حجت‌الاسلام شهید ابراهیم انصاری در حادثه تروریستی امروز در لبنان نشان‌دهنده ضعف گروه‌های تکفیری در سوریه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حمایت‌های معنوی خود را از کشور سوریه انجام می‌دهد، گفت: حادثه تروریستی امروز نشان از خشم استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار از نقش گسترده و تاثیرگذار جمهوری اسلامی در معادلات خاورمیانه است.

زائری‌نژاد اضافه کرد: باید مجامع و سازمان‌های بین‌المللی حادثه تروریستی امروز که به دست تکفیری‌های خون‌خوار و جنایتکار و دولت‌های حامی آنان رقم خورد را محکوم و پیگیری کنند.

انتهای پیام/2448/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول