اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

پایگاه‌های مقاومت بافق در جذب جوانان به بسیج اهتمام کنند

امام جمعه بافق پایگاه‌های مقاومت را پایه و رکن اصلی بسیج دانست و گفت: این پایگاه‌ها به لحاظ فعالیتی که دارند حائز اهمیت هستند و باید در راستای جذب هرچه بیشتر جوانان به بسیج اهتمام کنند.

پایگاه‌های مقاومت بافق در جذب جوانان به بسیج اهتمام کنند

حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، یاد و خاطره امام راحل بنیانگذار انقلاب و تشکیل دهنده بسیج مستضعفین را گرامی داشت و اظهار داشت: هر پایگاه مقاومت مسجد و محله باید با ایجاد فضای مناسب و عملکرد خوب، زمینه جلب اعتماد عمومی و جذب بیشتر مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان را به مسجد و بسیج فراهم سازد.

وی ادامه داد: این پایگاه‌ها به عنوان خط مقدم بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون نقش محوری و کم‌نظیری را در اشاعه فرهنگ و تفکر ناب بسیجی داشته است.

امام جمعه بافق با اشاره به مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن یادآور شد: ایفای نقش اساسی بسیج با محوریت مسجد به عنوان سنگر اصلی انقلاب اسلامی در شرایط کنونی بیش از گذشته اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه دشمن هویت اسلامی جوانان را هدف قرار داده است، عنوان کرد: بسیجیان باید با حضور گسترده خود در صحنه، تمام تحرکات دشمن را رصد کرده و در مواقع ضروری با تهدیدات آن‌ها و جنگ نرم و تبلیغاتی که به راه انداخته‌اند، مقابله کنند.

سلیمانی با اشاره به ابزار و رسانه‌های تبلیغاتی دشمن خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس، تمام قد پشت رژیم بعثی عراق ایستاده بود اما به هدف خود که تجزیه ایران بود نرسید و امروز با تبلیغات شوم و به دام انداختن جوانان می‌خواهد آن شکست را تلافی کند.

وی ادامه داد: حال که دشمن از اقدام نظامی علیه ملت اسلامی ایران مایوس شده است، تلاش می‌کند با تبلیغات شوم خود جوانان و نوجوانان ما را با راه‌های مختلف به نظام اسلامی بدبین کند.

سلیمانی با تاکید بر جذب روزافزون جوانان در بسیج اظهار داشت: این حرکت خودجوش جوانان و حضور با نشاط آن‌ها در پایگاه‌های مقاومت بسیج، خار چشم دشمنان شده و به خوبی می‌دانند که این قشر عظیم جامعه تسلیم تبلیغات تو خالی آن‌ها نخواهد شد و همواره در خط رهبری و انقلاب حرکت خواهند کرد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: هر گاه دشمنان نظام در توطئه‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست بخورند، به حیله دیگری دست می‌زنند که در این شرایط مردم به‌ویژه نسل جوان باید آگاه باشند و با بصیرت‌افزایی، دسیسه‌های آن‌ها را خنثی کنند.

سلیمانی افزود: رژیم‌های جنایتکار به ویژه اسرائیل غاصب با اجیر کردن تعدادی مزدور تکفیری، اقدامات تروریستی هولناکی انجام می‌دهند که از نظر جامعه بشری محکوم است.

امام جمه بافق، بمب‌گذاری در بیروت و شهادت کاردار فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان و جمعی از افراد بی‌گناه را محکوم کرد و گفت: این لکه ننگ بر پیشانی تاریخ تا ابد باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول