اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری قم:

ولایت‌مداری اصلی‌ترین شاخصه بسیج است

مدیرکل سیاسی استانداری قم ولایت‌مداری را شاخصه اصلی فرهنگ بسیج دانست و بر لزوم توجه جدی به گسترش فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه تاکید کرد.

ولایت‌مداری اصلی‌ترین شاخصه بسیج است

سهراب محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، سپاه و بسیج را مایه اقتدار نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: بسیج در طول حیات خود همواره در عرصه‌های مختلف در حراست از نظام عملکردی قابل توجه داشته است و امام خمینی (ره) با تدابیر بلند خود این تشکل مردمی را برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل دادند.

وی افزود: بسیج، یادگار همیشه ماندگار امام خمینی (ره) است و در طول تاریخ فرهنگ بسیجی برای کشورمان مصونیت‌آور بوده و در پرتو تفکرات بسیجی جوانان ما توانستند عزت و استقلال کشورمان را حفظ کنند و این میراث همچنان جاری و ساری است.

مدیرکل سیاسی استانداری قم با بیان اینکه همه مدیون فرهنگ و مکتب پویای بسیج هستیم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «بسیج مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است»، عنوان کرد: تا بسیج و بسیجی در این مملکت وجود دارد قدرت و عزت ایران اسلامی روز به روز فزونی می‌یابد.

وی ولایت‌مداری را شاخصه اصلی فرهنگ بسیج دانست و با تاکید بر لزوم توجه جدی بر گسترش بیش از پیش به فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه خاطرنشان کرد: اعتقاد و باور به این روحیه همواره موانع و مشکلات سخت و پیچیده را از میان برداشته و ناممکن‌ها را ممکن می‌سازد.

مدیرکل سیاسی استانداری قم افزود: بسیج در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان نقش بسیار تاثیرگذار و غیرقابل انکاری داشته و دارد و در هر برهه‌ای از انقلاب که از ظرفیت بسیج به نحو شایسته استفاده شده است شاهد تحولات ارزشمندی بوده‌ایم.

محمودی عزت، اقتدار و افتخار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی را نتیجه فداکاری و ایثار جوانانی دانست که جان خویش را برای حفظ و احیای ارزش‌های اصیل و گرانقدر اسلامی و انقلابی نثار کردند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، رهنمودهای مقام معظم رهبری را به عنوان شاخصی در مناسبات سیاسی دانست که در برابر نظام سلطه نتیجه بخش بوده است.

انتهای پیام/2258/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول