اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم:

دشمنان از روحیه شهادت‌طلبی بسیج هراس دارند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم گفت: بسیج نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استبداد است و امسال نیز برنامه‌های هفته بسیج پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور فرهنگیان بسیجی استان قم برگزار می‌شود.

دشمنان از روحیه شهادت‌طلبی بسیج هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، عباس روحی در قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 6 هزار شهید گلگون‌کفن استان قم و تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآور دلاورمردی‌های مردان بزرگ است و دشمنان اسلام نیز از این فرهنگ و روحیه شهادت‌طلبی بسیج به شدت هراس دارند.

وی افزود: بسیج همیشه آماده بوده و خواهد بود و با ولایت‌پذیری می‌تواند بر هجمه‌های دشمن چیره شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با بیان اینکه امروز بسیجیان برای تامین امنیت پایدار از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند،‌ اظهار داشت: در مقابله با تهدیدات دشمن محکم و استوار خواهیم ایستاد و حتی ذره‌ای هم در مقابل دشمنان کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: بسیجیان فرهنگی استان قم همیشه در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته‌اند و هم‌اکنون که دشمن با توسل به راه‌های گوناگون به دنبال ایجاد ناامنی و ضربه زدن به وحدت ملی است باید با برنامه‌ریزی صحیح و هوشیاری کامل نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

روحی نقش فرهنگیان بسیجی را در برابر جنگ نرم دشمنان بسیار موثر دانست و تصریح کرد: بصیرت‌افزایی می‌تواند دشمن را در هر شرایطی ناامید کند و فرهنگیان ضمن تقویت این مهم در خود باید آن را به جامعه دانش‌آموزی منتقل کنند.

وی به برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: تجدید عهد با آرمان‌های امام، شهدا و انقلاب، شرکت در برنامه کوهپیمایی با حضور پرشکوه بسیجیان، شرکت در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، تجلیل و تقدیر از بسیجیان نمونه، برگزاری یادواره‌های شهدا از مهمترین برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج است.

روحی برگزاری گردهمایی خواهران بسیجی با موضوع عفاف و حجاب، گردهمایی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین، کارگاه توانمندسازی مربیان سیاسی، برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری آزمون کتبی مسابقه کتابخوانی 30 پرسش و 30 پاسخ دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان در هفته بسیج دانست که به همت و همکاری نواحی هفت‌گانه آموزش و پرورش استان قم به مناسبت هفته بسیج در این سازمان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول