اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نمایندگان سپاه چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

کسب 9 مقام کشوری در مسابقات «قرآن در خانه»

مسئول مرکز فرهنگی خانواده‌های سپاه چهارمحال و بختیاری از کسب 9 مقام از سوی نمایندگان سپاه استان در مسابقات کشوری قرآن در خانه ویژه همسران و فرزندان کارکنان سپاه در شهر مقدس قم خبر داد.

کسب 9 مقام کشوری در مسابقات «قرآن در خانه»

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خاتون شریفی ظهر امروز در جمع بسیجیان این استان، اظهار کرد: در مسابقات کشوری قرآن در خانه ویژه همسران و فرزندان کارکنان سپاه که به میزبانی سپاه استان قم برگزار شد 9 مقام از سوی نمایندگان سپاه استان کسب شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، درک مفاهیم، احکام در دو رده همسران و فرزندان برگزار و هفت نفر از همسران و دو نفر از فرزندان کارکنان سپاه استان موفق به کسب مقام شدند.

شریفی ادامه داد: در رشته درک مفاهیم ویژه همسران، جمیله جعفری مقام دوم سطح دو، پروین رضایی در رشته درک مفاهیم پنج جزء رتبه سوم و فاطمه حبیبیان در رشته درک مفاهیم ده جزء مقام سوم را از آن خود کردند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده‌های سپاه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در رشته حفظ ویژه همسران نیز فاطمه نصیری مقام سوم حفظ کل و معصومه یوسفی رتبه سوم در حفظ 20 جزء را به دست آوردند.

وی افزود: در رقابت‌های ویژه فرزندان پاسدار، صدیقه رفیعی، در رشته درک مفاهیم پنج جزء سطح یک موفق به کسب مقام دوم شد و زهرا میراحمدی در رشته قرائت تحقیق رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/68001/ع10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول