اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه دانشجویان خارج کشور

مسابقه اینترنتی تفسیر قرآن برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم، 18 آذرماه میان اعضای این اتحادیه، خانواده‌های آنان و دانشجویان خارج از کشور به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مسابقه اینترنتی تفسیر قرآن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جامعة المصطفی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در ادامه سلسله مسابقات ماهانه تفسیر قرآن کریم 18 آذرماه امسال اقدام به برگزاری دومین دوره از این مسابقات کرده است.

دومین دوره از مسابقات تفسیر قرآن که هدف از اجرای آن، انس هرچه بیشتر با کلام الله مجید و درآوردن این کتاب عظیم از مهجوریت عنوان شده است به ‌صورت آنلاین میان اعضای این اتحادیه، خانواده‌های آنان و دانشجویان محصل خارج از کشور برگزار خواهد شد.

مطابق روند همیشگی مسابقات در ابتدای هر ماه مطالبی از تفسیر موضوعی قرآن کریم به علاقمندان معرفی شده و در پایان هر ماه آزمون به صورت اینترنتی برگزار می‌شود.

هم اکنون نیز جزوه دومین دوره از مسابقات در پایگاه اطلاع‌رسانی این اتحادیه به نشانی uisae.org موجود است.

قرض‌الحسنه، ثبت دیون، زینت‌های دنیا، راه وحدت و مقام ابرار از سرفصل‌های تفسیری و مفاهیم والای آیات معرفی‌شده در جزوه این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول