اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نوشهر:

بسیج تابع محض ولایت است

فرمانده سپاه نوشهر گفت: بسیج با ولایت پیوند دارد و تابع محض ولایت است.

بسیج تابع محض ولایت است

علی رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر با اشاره به اینکه بسیج عاشورایی است و عاشورا هویت و ریشه بسیج است، اظهار داشت: بسیج آموزه‌های خود را از مکتب امام حسین(ع) فرا گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر افزود: باید نقش راهبردی و انکارناپذیر این شجره طیبه در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ارزش‌های ناب محمدی(ص) را تبیین کنیم.

رسولی تصریح کرد: بسیج با ولایت پیوند دارد و تابع محض ولایت است و هر آنچه آقا و مولا و سرورش بگوید، آمادگی لازم برای حضور فعال و چشمگیر در تمامی عرصه‌ها را دارد.

این مسئول با بیان اینکه بسیج هیچ چشمداشتی ندارد، بیان داشت: بسیج ایمان و اخلاص دارد و عبادتش عاشقانه است و اطاعت و فرمانبرداری آگاهانه با بصیرت دارد و ظلم‌ستیز است؛ با دوستان مهربان و با دشمنان سرسخت است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر اضافه کرد: روحیه شهادت‌طلبی بسیج در جبهه‌های حق علیه باطل از دیگر شاخصه‌های یک بسیجی است که در طول دفاع مقدس نیز برای شهادت از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

وی در پایان با بیان اینکه رمز جاودانگی بسیج تبعیت و اطاعت از مقام عظمای ولایت است، یادآور شد: محور حرکت بسیج، حرکت ولایت است،

انتهای پیام/86019/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول