اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زنجانرود:

تامین آب در زنجانرود به یک مشکل دائمی تبدیل شده است

بخشدار زنجانرود گفت: تامین آب شرب سالم در روستاهای زنجانرود مشکلی دائمی شده است و توجهی به مشکلات موجود نمی‌شود.

تامین آب در زنجانرود به یک مشکل دائمی تبدیل شده است

علی پاک‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: متاسفانه وجود یک دفتر اداری برای آب و فاضلاب شهرستان زنجان و فعالیت کارشناسان این دفتر کارکردی برای رفع مشکلات آب زنجانرود نداشته است.

وی بخش زنجانرود را دارای مشکلات آب شرب عنوان کرد و گفت: تامین آب شرب سالم در روستاهای زنجانرود مشکلی دائمی شده است و توجهی به مشکلات موجود نمی‌شود.

بخشدار زنجانرود با بیان اینکه اگر آب و فاضلاب روستایی اقدامی در راستای برطرف شدن مشکلات روستاهای منطقه و شهر نیک‌پی نکند نسبت به تعطیلی دفتر آن‌ها اقدام می‌کنیم، یادآور شد: فعالیت این دفتر کارکردی برای شهر نیک‌پی ندارد و صرفاً فضایی را اشغال کرده است.

این مسئول ضمن تاکید بر توجه مسئولین نسبت به آب شرب روستاهای زنجانرود، خاطرنشان کرد: متاسفانه بحث آب شرب سالم در منطقه زنجانرود جدی است و نیازمند توجه ویژه است.

پاک‌منش آب و فاضلاب روستایی را مسئول برطرف کردن مشکلات موجود دانست و تاکید کرد: متولی ساماندهی وضعیت موجود آب شرب روستاها آب و فاضلاب روستایی است.

بخشدار زنجانرود مشکلات آب شرب شهر نیک‌پی را مورد تاکید قرار داد و گفت: طی سال‌های اخیر هیچ اقدام موثری برای کاهش مشکلات آب شرب این شهر صورت نگرفته است.

وی حضور چند کارشناس در دفتر آبفا نیک‌پی را موثر ندانست و تاکید کرد: تنها اقدامی که شرکت آبفا در زمینه حل مشکل آب شرب منطقه نیک‏‌پی انجام داده فقط این است که دفتری را در این منطقه در اختیار فردی قرار داده که جز اتلاف وقت به هیچ مشکلی رسیدگی نمی‏‌کنند.

پاک‌منش توجه به مشکلات بهداشتی منطقه زنجانرود را مهم عنوان کرد و اذعان داشت: همه تلاش‌ها برای رعایت مسائل بهداشتی در شهر نیک‌پی انجام می‌شود.

بخشدار زنجانرود با بیان اینکه مسئولین باید نسبت به تامین آب شرب سالم در روستاها اهتمام جدی داشته باشند، متذکر شد: متاسفانه طی سال‌های اخیر مشکلات موجود حل نشده است.

انتهای پیام/73007/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول