اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان خبر داد

تقدیر از شهردار و رئیس شورای شهرستان آبادان به عنوان مدیران استانی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان از برگزاری مراسم تقدیر از شهردار و رئیس شورای شهرستان آبادان به عنوان مدیران نمونه استانی در حوزه کتاب و کتابخوانی خبر داد.

تقدیر از شهردار و رئیس شورای شهرستان آبادان به عنوان مدیران استانی

احمدرضا دشت‌افکن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در آئین گرامی‌داشت بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در تالار مهتاب اهواز که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان برپا شد از فعالان و خادمان برگزیده حوزه کتاب و کتابخوانی خوزستان تقدیر و تشکر شد.

وی اضافه کرد: در این مراسم از محمودرضا شیرازی شهردار آبادان به دلیل توجه ویژه‌ به مباحث فرهنگی به‌ویژه امور کتابخانه‌ها و پرداخت به موقع نیم‌درصد درآمد به کتابخانه‌ها و سیدفیاض موسوی نیز به عنوان رئیس شورای شهر نمونه (سومین دوره شورا) انتخاب و معرفی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک نیز مراسمی در شهرستان آبادان به منظور تقدیر از فعالان عرصه کتابخوانی برگزار و به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/72001/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول