اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده کل سپاه:

نباید مسیر انقلاب را گم کنیم / مردم توطئه دشمن را نقش بر آب کردند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید مسیر انقلاب را گم کنیم، گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات و راهپیمایی‌ها حماسه‌آفرینی کرده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

نباید مسیر انقلاب را گم کنیم / مردم توطئه دشمن را نقش بر آب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری صبح امروز در یادواره شهید احمدرضا عباسی شهید شاخص ملی اظهار داشت: حرکت انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است که باید با سختی و مجاهدت و شهادت و جانبازی ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: اگر کسی روزی در این مسیر که سرشار از معنویت و ایمان بوده تردید به خود راه داد آن روز، روز برگشت از دین آن فرد خواهد بود و خدا نکند این اتفاق برای کسی رخ دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هر گاه افرادی گرایش به سمت مادیات پیدا کرده و نسبت به وظایفی که خدا بر دوش انسان‌ها گذاشته نگاه دیگری داشته باشند، از مسیر انقلاب خارج خواهند شد و ما باید از خدا بخواهیم که حتی برای لحظه‌ای دچار شک و تردید نشده و به ما بصیرت و ایمانی مستحکم دهد تا مسیر انقلاب را گم نکنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران باید بینش سیاسی و دینی خود را عمیق‌تر کند، گفت: انقلاب هر چه به سمت جلو پیش برود، تشخیص آن سخت‌تر و دفاع از آن دشوارتر می‌شود، شناخت راه انقلاب، پایداری و فهم و درک حقایق انقلاب با گذشت زمان سخت‌تر و مشکل‌تر می‌شود، که باید از خدا بخواهیم ما را در حفظ این مسیر یاری دهد تا دچار شک و تردید نشویم، بلکه مستحکم‌تر به راه خود ادامه دهیم.

جعفری ادامه داد: ملت ایران باید بداند در آینده هر چه انقلاب به سمت جلو پیش برود، شرایط پیچیده‌تر خواهد شد همه باید پشت سر رهبری حرکت کنند و از درس‌های استقامت و ایستادگی عاشورا درس بگیرند.

وی افزود: همه‌ پیام حضرت زینب(س) در واقعه عاشورا، ایستادگی در برابر دشمنان، ظلم و زورگویان بود و جوهره انقلاب اسلامی نیز ایستادگی در برابر زورگویان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمنان، خاطرنشان ساخت: دشمنان با تشدید تحریم‌ها و تحمیل‌کردن فشارهای اقتصادی تلاش می‌کردند مقاومت مردمی را از بین برده و ملت را از نظام دلسرد کنند، اما مردم با حضور گسترده در انتخابات و راهپیمایی‌ها حماسه‌آفرینی کرده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/87001/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول