اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد

سرقت 200 دریچه هدایت آب در نیمه نخست سال

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از سرقت 200 عدد دریچه هدایت آب‌های سطحی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: برای جایگزینی این دریچه‌ها تاکنون 12 میلیون تومان هزینه شده است.

سرقت 200 دریچه هدایت آب در نیمه نخست سال

جلال اصغری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره خدمات ارزنده این معاونت به شهروندان گفت: متأسفانه برخی افراد سودجو اقدام به سرقت دریچه‌های هدایت آب در سطح شهر کرده و با این کار در روند خدمات‌رسانی اخلال ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه ربوده شدن دریچه‌های هدایت آب‌های سطحی مشکلات زیادی را برای شهروندان بوجود آورده است، گفت: نیروهای خدمات شهری در یک اقدام غافلگیرانه و در هنگام بازرسی شبانه از سطح شهر شخصی که بوسیله یک دستگاه خودرو وانت بار اقدام به سرقت این دریچه‌ها می‌کرد را شناسایی کردند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج با اشاره به دستگیری این شخص از تحویل وی به مراجع قضایی به منظور صدور حکم و بررسی پرونده خبر داد.

اصغری با بیان اینکه این معضل باید در سطح شهر ریشه‌کن شود، گفت: تعدادی افراد سودجو در سطح شهر اقدام به سرقت این دریچه‌ها می‌کنند که برای عابران و به‌ ویژه برای کودکان و افراد سالخورده مشکل‌ساز است.

وی از سرقت قریب به 200 عدد دریچه هدایت آب‌های سطحی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: برای بازسازی و جایگزین نمودن این دریچه‌ها امسال تاکنون قریب به 12 میلیون تومان هزینه صرف شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: این افراد بخاطر سود ناچیز و غیرقانونی خود بصورت شبانه اقدام به سرقت این دریچه‌ها می‌کنند.

اصغری خاطرنشان کرد: شهروندان باید در صورت مشاهده خودروی سارقین نسبت به یادداشت شماره پلاک خودرو اقدام و آن را به شماره تلفن 2264218 معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کنند.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده این افراد می‌توانند با شماره تماس 2256565 مرکز پیام شهرداری در هر زمان از شبانه‌روز تماس حاصل نمایند و مأموران را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/79012/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول