اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

60 عنوان برنامه در سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود گفت: به مناسبت هفته بسیج 60 عنوان برنامه مختلف در سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود.

60 عنوان برنامه در سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود

حمدالله قاسملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت این هفته فضاسازی و آذین‌بندی مناسب در سطح شهر انجام شده است، تصریح کرد: مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس توسط کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه ایجرود نیز برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مهد قرآنی توسط حوزه مقاومت خواهران ایجرود افتتاح شده است، افزود: همچنین مسابقات قرآنی بسیج با موضوع قرائت و حفظ قرآن کریم توسط پایگاه‌های بسیج برگزار شده است.

قاسملو به اجرای رزمایش «یاوران ولایت» در شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: یک گردان و سه گروهان سپاه ناحیه ایجرود در این رزمایش شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این نیروها تمرینات تاکتیکی (پدافند غیرعامل) و امداد و نجات را در منطقه عمومی رزمایش انجام دادند، افزود: این رزمایش در اردوگاه قدس شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود ادامه داد: این رزمایش با نام الی‌بیت‌المقدس به مناسبت هفته بسیج اجرا شده است.

برگزاری نمایشگاه عکس سیره شهدای دفاع مقدس در ایجرود

این مسئول به برگزاری نمایشگاه عکس سیره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در طول هفته بسیج از این نمایشگاه بازدید کنند.

قاسملو به افتتاح غسالخانه روستای «ارکوئین» ایجرود توسط بسیج سازندگی و حوزه حلب اشاره کرد و اظهار داشت: فراخوانی پایگاهی گردان عاشورا توسط حوزه امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

وی برگزاری برنامه فرهنگ‌سازی سبک زندگی اسلامی را از دیگر برنامه هفته بسیج اعلام کرد و گفت: این برنامه فردا ساعت 15 در پایگاه مائده شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با بیان اینکه نشست روشنگری بسیج با موضوع مسائل سیاسی روز برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه در واحد شهریار شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه تشکیل جلسه با والدین اعضای حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود، افزود: این برنامه در طول روز سوم آذرماه جاری در پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید مطهری ایجرود

قاسملو افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید مطهری را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و اظهار داشت: این پایگاه توسط حوزه امام خمینی (ره) اصناف در محل جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی روش‌های اولیه مهارت‌های زندگی در واحد حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود، افزود: همچنین فراخوانی پایگاهی در روستای «احمد کندی» شهرستان ایجرود برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود به برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع نهضت عاشورا در شهرستان ایجرود اشاره کرد و افزود: این برنامه توسط حوزه دانش‌آموزی شهید فهمیده اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز دوم آذرماه برنامه نشست ماهانه هیئت منتظران موعود برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام محرم تیموری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود.

قاسملو عنوان کرد: این مراسم توسط حوزه ام‌ابیها (س) خواهران در پایگاه حضرت رباب (س) شهرستان ایجرود برگزار می‌شود.

وی به برپایی نمایشگاه و کلاس پیشگیری از اعتیاد در سپاه ناحیه ایجرود اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه توسط حوزه تعلیم و تربیت سپاه اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به اینکه 60 عنوان برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در سپاه ناحیه ایجرود برگزار می‌شود، تصریح کرد: امید است برنامه‌های برگزار شده در هفته بسیج مورد استقبال بسیجیان و عموم مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/73008/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول