اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی فردوس خبر داد

حذف 10 نقطه حادثه‌خیز در محورهای فردوس

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس از حذف 10 نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

حذف 10 نقطه حادثه‌خیز در محورهای فردوس

علیرضا ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: یکی از اهداف وزارت راه و شهرسازی، رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی است که پس از شناسایی و مطالعه این نقاط اقدام به بازسازی و مرمت می‌شود.

وی ادامه داد: تعریض محل ترانشه‌ها، نصب تابلو و علائم هشداردهنده از موارد مرمت و بازسازی راه‌ها است که این اقدامات طی چند سال گذشته در راه‌های مواصلاتی فردوس آغاز شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 مورد نقطه حادثه‌خیز با صرف اعتباری معادل 100 میلیون تومان در محورهای مواصلاتی این شهرستان حذف و رفع شده است.

ضیایی تصریح کرد: حدود شش نقطه حادثه‌خیز در محور فردوس، بشرویه و دیهوک و همچنین چهار مورد در محور فردوس، گناباد با اقدامات مرمتی و  بازسازی و نیز تعریض ترانشه‌ها برطرف شده است.

وی، حذف نقاط حادثه‌خیز را سبب کاهش آمار تصادفات دانست و یادآور شد: با حذف نقاط حادثه‌خیز ، ترافیک در محورهای مواصلاتی کاهش یافته و عبور و مرور با سرعت و راحتی بیشتری انجام می‌شود.

حذف یک و نیم کیلومتر نقطه حادثه‌خیز در فردوس

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس اضافه کرد: هم‌اکنون راهداران این شهرستان مشغول به حذف نقطه حادثه‌خیز دیگری در 30 کیلومتری محور فردوس، گناباد هستند که در مجموع تاکنون یک و نیم کیلومتر نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی فردوس حذف شده است.

ضیایی، کمبود ماشین‌آلات را یکی از مشکلات عمده اداره راه و شهرسازی فردوس عنوان کرد و اذعان داشت: برای اجرای عملیات راه‌سازی به تجهیزات و ماشین‌آلات بیشتری نیاز است که هم اکنون این عملیات و خدمات‌رسانی در حوزه راه‌های شهرستان با 12 نوع ماشین‌آلات مختلف انجام می‌شود.

انتهای پیام/69007/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول