اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان مطرح کرد

‌‌امنیت ‌خلل‌ناپذیری در کردستان‌ حاکم است/دستگیری عوامل حادثه بانه با همکاری مردم‌

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امنیت استان پایدار، قابل قبول و اطمینان بخش است و تحرکات اخیر ضد انقلاب خللی در امنیت کردستان وارد نکرده است.

‌‌امنیت ‌خلل‌ناپذیری در کردستان‌ حاکم است/دستگیری عوامل حادثه بانه با همکاری مردم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی عصر امروز در جمع خبرنگاران ‌در سنندج اظهار کرد: امنیت کنونی کردستان نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و این از برکت حضور خود مردم در صحنه به دست آمده است.

وی افزود: در یک برهه زمان در اوایل انقلاب افراد خودفروش ضدانقلاب با تحریک دشمنان این مرز و بوم دست به اقداماتی در این استان زدند که ضمن تعدی به جان و مال مردم، مانع توسعه و آبادانی استان شدند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: در زمانی که مسیر توسعه و آبادانی در استان‌هایی دیگر با سرعت قابل توجهی پیش می‌رفت گروهک‌های ضدانقلاب با ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و مقابله با نظام مانع از انجام فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی در این استان شدند که لطمات آن با گذشت سال‌ها هنوز بر پیکره استان نمایان است.

رجبی خاطرنشان کرد: به برکت تلاش‌ها و از خودگذشتگی نیروهای مسلح و مردم بومی امروز امنیت به صورت کامل و خلل‌ناپذیر در استان حاکم بوده و همین امر مسیر خدمت و تلاش در راستای آبادانی را هموار کرده است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کردستان امنیتی پایدار، قابل قبول، اطمینان بخش است، گفت: حضور خود مردم یکی از مهم‌ترین دلایل تداوم و تحکیم امنیت در این استان مرزی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به حادثه اخیر ساوان شهرستان بانه و شهادت 6 نفر از پاسداران سپاه بیت‌المقدس به دست چته‌های ضدانقلاب اشاره کرد و گفت: این اقدام مذبوحانه دشمن کوچکترین خللی به امنیت استان وارد نکرد و با مشارکت خوب مردم و تلاش سپاه در کوتاه‌ترین زمان بانیان این حادثه به کیفر اقدام خود رسیدند.

سردار رجبی افزود: مردم فهیم بانه با شناخت صحیح از اهداف دشمنان با همکاری با سپاه در شناسایی و دستگیری این افراد بیشترین نقش را داشتند.

وی تصریح کرد: با داشتن نیروهای مقتدر و همچنین حضور در عرصه مردم هیچ‌گاه به موقعیت ناامنی‌هایی که در گذشته وجود داشت باز نخواهیم گشت و امنیت این استان پایدار و مستحکم خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: مردم قدر امنیت امروز را به درستی درک کرده و در راستای ارتقاء و بالا بردن آن در هر میدان و عرصه‌ای پیشتازتر از نیروهای مسلح آماده هستند.

میزبانی 110 هزار زائر راهیان‌نور

وی از میزبانی بیش از 110 هزار زائر راهیان‌نور از سراسر کشور از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد و گفت: تلاش در راستای ایجاد بسترهای مناسب برای افزایش حضور زائران راهیان‌نور با توجه به اشتیاقی که وجود دارد به صورت ویژه دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: برنامه‌ریزی برای افزایش دو برابری این زائران صورت گرفته و محل اسکان‌هایی در این راستا در شهرستان‌های مختلف استان با پیشرفت 90 درصد به بالا به همت سپاه بیت‌المقدس در حال احداث و راه‌اندازی است.

سردار رجبی با بیان اینکه در کنار میزبانی از زائران راهیان‌نور بحث اعزام زائران را به مناطق عملیاتی داخل و خارج از استان داریم گفت: خوشبختانه در بررسی‌ها و نظرسنجی‌هایی که انجام شده زائران راهیان‌نور استان کردستان جزو مودب‌ و منضبط‌‌ترین زائران بوده‌اند.

وی در پایان از اعزام راهیان‌نور به عنوان یک حرکت و اقدام بزرگ فرهنگی نام برد و گفت: مشارکت و تلاش همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها در این حوزه امری ضروری و موجب غنای این برنامه می‌شود.

انتهای پیام/79002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول