اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان شد

حادثه تروریستی لبنان با تحریک صهیونیست‌ها صورت گرفت / تاکید بر خارجی‌بودن جریان‌های تکفیری

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حوادث تروریستی لبنان را محکوم کرد.

حادثه تروریستی لبنان با تحریک صهیونیست‌ها صورت گرفت / تاکید بر خارجی‌بودن جریان‌های تکفیری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، انفجارهای تروریستی در لبنان را که با هدف فتنه مذهبی و ایجاد تنش برای القای سیاسی از سوی گروه‌های افراطی تکفیری با تحریک عوامل صهیونیستی صورت می‌پذیرد را محکوم کرده و این‌گونه اقدامات را سبب نفرت و انزجار جهانی بیشتر از سرکردگان جریان‌های تکفیری و رژیم صهیونیستی می‌داند.

در ادامه این بیانیه آمده است:‌ کشتار، ترور و فجایع انسانی از منظر اسلام مذموم است و رهبران و مدعیان پیروان وهابیت که با فهم ناصواب از اسلام در راستای تخریب چهره اسلام که پروژه‌ای صهیونیستی است گام بر می‌دارند را به عقلانیت، اعتدال و گفتگو برای شناخت حقیقت اسلام دعوت می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام میان برادران اهل قبله، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر خارجی خواندن جریان‌های موسوم به تکفیری از دایره اسلام تاکید می‌کند و اسلام را دینی برای اکمال ارزش‌های والای انسانی همراه با همزیستی مسالمت‌آمیز با دیگر ادیان الهی می‌داند.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت رایزن محترم فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و برخی از شهروندان عزیز لبنانی را تسلیت و تعزیت عرض کرده و برای مجروحین این حادثه تروریستی بهبودی کامل را از خداوند متعال مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/2258/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول