اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه‌های استان اصفهان:

کم‌ترین حادثه جاده‌ای اصفهان را در بارندگی‌های اخیر داشتیم

رئیس پلیس راه‌های استان اصفهان گفت: در بارندگی‌های اخیر به علت رعایت قانون از سوی رانندگان شاهد کمترین حادثه ممکن در جاده‌های اصفهان بودیم.

کم‌ترین حادثه جاده‌ای اصفهان را در بارندگی‌های اخیر داشتیم

سرهنگ رضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با وجود بارندگی‌های اخیر در استان اصفهان تمام جاده‌های این استان لغزنده بود، اما تنها شاهد خارج شدن یک دستگاه اتوبوس در محور شهرضا به اصفهان بودیم.

وی تصریح کرد: در این سانحه عوامل پلیس راه و اورژانس در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شدند و دو نفر مصدوم این حادثه نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس پلیس راه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به کنترل کافی در جاده‌ها راننده خودروهای سنگین به نسبت خودروهای سبک به قانون احترام بیشتری می‌گذارند و همین امر سبب بروز حوادث کمتری در جاده‌ها شده است.

وی بیان کرد: عدم رعایت سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو بیشترین علت تصادفات جاده‌ای به ویژه در شرایط آب و هوایی خاص می‌گردد.

رضایی افزود: عوامل پلیس راه در شرایط بد آب و هوایی حضوری پر رنگ‌تر در جاده‌ها دارند و با تخلفات حادثه ساز بدون هیچ چشم پوشی برخورد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، استان اصفهان به علت همجواری با 8 استان کشور از راه‌های زیاد، طولانی و پرتردد تری نسبت به دیگر استان‌های کشور برخوردار است که همین امر آمار تصادفات جاده‌ای این استان را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: با حضور عوامل پلیس راه و فوریت‌های پزشکی هر دو نفر مصدوم به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس پلیس راه‌های استان اصفهان ضمن اشاره به این که در حال حاضر به علت بارندگی‌های اخیر تمامی معابر استان لغزنده هستند، خاطرنشان کرد: رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و توجه به جلو را داشته باشند تا حادثه‌ای برای آنها اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول