اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

بهداشت روستاهای شهرستان زنجان مورد توجه مسئولین باشد

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان گفت: بهداشت روستاهای شهرستان زنجان مورد توجه مسئولین باشد.

بهداشت روستاهای شهرستان زنجان مورد توجه مسئولین باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل خوئینی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان زنجان، اظهار داشت: توجه به موضوعات بهداشتی روستاهای شهرستان زنجان ضروری است و باید مورد توجه جدی مسئولین قرار داشته باشد.

وی به اهمیت بهداشت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: بهداشت موضوعی است که مورد تاکید دین اسلام و ائمه معصومین بوده و مسئولین باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان به ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصتی است تا اهداف تشکیل آن مورد توجه مردم و مسئولین باشد.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولین باید خود را در نظام اسلامی بسیجی بدانند، گفت: با روحیه بسیجی می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و رو به جلو حرکت کرد.

خوئینی برنامه‌های هفته بسیج را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی خوبی در شهرستان زنجان در این هفته برنامه‌ریزی شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان همچنین به عزاداری‌های ماه محرم در شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: عزاداری‌های خوبی در سطح شهر زنجان انجام شده که نسبت به سنوات گذشته دارای نظم بهتری بود.

وی با بیان اینکه هر انقلابی در کشورها الگویی از قیام امام حسین(ع) دارد، افزود: قیام امام حسین (ع) الگویی برای همه قیام‌های بشری محسوب می‌شود.

خوئینی به برپایی نمایشگاه کربلا در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان سومین شهری است که این رویداد مهم فرهنگی در آن برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در 6 تا 12 آذر در حسینیه اعظم زنجان برگزاری می‌شود، افزود: مردم و مسئولین باید در برگزاری مناسب این نمایشگاه فرهنگی اهتمام جدی داشته باشند.

وی به موضوع جلسه کارگروه اشاره و خاطرنشان کرد: بهداشت موضوعی است که همواره در همه ابعاد زندگی بشر جاری بوده است.

خوئینی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع بهداشت در تغذیه و محیط انسان، خاطرنشان کرد: کارگروه باید در زمینه‌های مختلف که مربوط به تغذیه و بهداشت محیط شهروندان می‌شود، اهتمام جدی داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان دلسوزی مسئولین برای حفظ و ارتقای بهداشت در شهرستان زنجان را خواستار شد و تاکید کرد: مسئولین نسبت به موضوع بهداشت که با جان انسان سروکار دارد به دید یک فعالیت اداری نگاه نکنند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید این را یک تکلیف اخلاقی و شرعی بدانند، اظهار داشت: برای ارتقای بهداشت شخصی شهروندان باید نسبت به این حوزه دیدگاه تکلیفی و اخلاقی داشت.

خوئینی به گزارش ارائه شده توسط آبفار روستایی شهرستان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: فرمانداری زنجان ارائه هر آماری را مورد قبول نمی‌داند و از طرق مختلف نسبت به بررسی مشکلات موجود اقدام می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان بهداشت آب شرب روستایی در شهرستان زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید نسبت به ارائه آمار تفکیکی از وضعیت بهداشت آب روستاهای شهرستان اقدام شود.

وی خواستار توجه جدی مسئولین آبفار به مشکلات این حوزه شد و تاکید کرد: وضعیت فعلی بهداشت روستایی در بخش آب شرب قابل قبول نیست و مسئولین نسبت به حل این مشکلات اهتمام جدی داشته باشند.

خوئینی به نمونه‌برداری‌های صورت گرفته از آب شرب روستایی در روستاهای زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این گزارش‌ها دارای تناقض است و باید بررسی دقیق‌تری از وضعیت موجود صورت گیرد.

انتهای پیام/73007/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول