اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه آبادان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی تجهیزات شبکه‌های توزیع انرژی الکتریکی در فرودگاه آبادان

مدیر فرودگاه آبادان از برگزاری دوره آموزشی مدیریت سرویس و نگهداری تجهیزات شبکه‌های توزیع انرژی الکتریکی در فرودگاه این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی تجهیزات شبکه‌های توزیع انرژی الکتریکی در فرودگاه آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دوره آموزشی مدیریت سرویس و نگهداری تجهیزات شبکه‌های توزیع انرژی الکتریکی با حضور کارکنان فنی 12 فرودگاه‌ کشور در فرودگاه آبادان آغاز شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی 17 نفر از کارکنان فرودگاه‌های تبریز، مهرآباد، اصفهان، ارومیه، مشهد، شیراز، بیرجند، ساری، اردبیل، یزد، همدان، کرمانشاه و ستاد حضور دارند.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: این دوره آموزشی از دوم آذرماه آغاز شده و به مدت 32 ساعت براساس برنامه‌ریزی اداره‌کل تسهیلات و تجهیزات شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مدرس این دوره آموزشی جعفر عبداللهی از کارشناسان فنی شرکت فرودگاه‌ها است گفت: این دوره پنجم آذر ماه پیش‌رو پایان خواهد یافت و در پایان این دوره آموزشی گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

رضایی همچنین از برگزاری دوره آموزشی «معرفت و بصیرت حسینی» در فرودگاه آبادان خبر داد و اظهار کرد: به منظور تعمیق سطح بینش مدیران و کارمندان دولت نسبت به مفاهیم والای مکتب و نهضت اباعبدالله‌ الحسین (ع) و الگوگیری از روحیه جهادی و ولایت‌مداری و همت والای عاشورائیان دوره آموزش عمومی «معرفت و بصیرت حسینی» همزمان با ماه محرم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی کارکنان با سرفصل‌هایی چون نهضت حسینی، حماسه‌ای مقدس و عامل تحقق جامعه اسلامی، ریشه‌های تاریخی حادثه کربلا، شعارهای عاشورا و درس‌های مدیریتی آن، فرهنگ عاشورا در سیره معصومین و ائمه اطهار (ع)، امر به معروف و نهی از منکر در نهضت حسینی، ماهیت و اهداف قیام امام حسین (ع)، تحریفات در واقعه تاریخی کربلا و وظایف مسلمانان در برابر تحریفات، نتایج قیام امام حسین (ع)، تحلیل واقعه عاشورا به عنوان ضامن حیات و بقای اسلام آشنا می‌شوند.

مدیر فرودگاه آبادان عنوان کرد: این دوره آموزشی عمومی با حضور بیش از 80 نفر از کارکنان مختلف فرودگاهی اعم از عملیاتی و غیرعملیاتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول