اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور

همیاری بازیکنان هم مانع شکست هفت الماس مقابل همیاری نشد

در ادامه مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور، همیاری بازیکنان تیم هفت الماس قزوین هم نتوانست مانع شکست آنان مقابل همیاری زنجان شود.

همیاری بازیکنان هم مانع شکست هفت الماس مقابل همیاری نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته سوم از دور رفت مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم هفت الماس قزوین که به زنجان سفر کرده بود تا مقابل همیاری این شهر دیدار خود را برگزار کند، در پایان با نتیجه 67 بر 56 مقابل میهمان خود تن به شکست داد.

بازیکنان تیم هفت الماس قزوین در حالی این دیدار را با شکست پشت سر گذاشتند که هفته گذشته هم در جریان هفته دوم این مسابقات در سالن شهید بابایی قزوین با نتیجه 71 بر 58 مقابل تیم مهرام تهران تن به شکست داده بودند.

تیم هفت الماس قزوین با توجه به شکست مقابل تیم همیاری زنجان دومین شکست فصل خود را تجربه کرد تا پس از سه هفته از زمان آغاز برگزاری این مسابقات یک پیروزی و دو شکست را در جدول این مسابقات به ثبت برساند.

البته بسکتبالیست‌های تیم هفت الماس قزوین در نخستین دیدار خود در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در گرگان موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند و تیم شهرداری این شهر را با آن همه سابقه طولانی در این رشته ورزشی مقابل تماشاگران این تیم مغلوب کنند.

اما سرمربی تیم هفت الماس در ارتباط با شکست شاگردانش مقابل تیم همیاری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: بازی مقابل تیم همیاری در زنجان بسیار سخت و دشوار بود، به ویژه اینکه این بازی در زمین این تیم و در حضور تماشاگران پرشور زنجانی برگزار شد.

محمدرضا اسلامی با اشاره به اینکه تیم هفت الماس قزوین با وجود اینکه در دیدار مقابل تیم همیاری میهمان بود، بیان کرد: از حق نباید گذشت که بازیکنان تیم هفت الماس قزوین بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و پا به پای تیم همیاری در زمین مسابقه دویدند.

وی افزود: برخی از بازیکنان تیم هفت الماس قزوین با وجود سن پایین برای نخستین بار است که بازی در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنند و باید به آنان حق داد که حضور بی‌شمار تماشاگران زنجانی کار را برای آنان سخت کرده باشد.

سرمربی تیم هفت الماس قزوین با اشاره به اینکه شاگردانش تا این لحظه از مسابقات عملکرد خوبی را از خود به اجرا گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: سه هفته از آغاز استارت رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد و تیم هفت الماس قزوین که نخستین حضور خود را در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، فراتر از انتظارات نشان داده است.

اسلامی ادامه داد: یقیناً در دیدارهای آینده هم بازیکنان این تیم می‌توانند مهارت‌های خود را با شایستگی بی‌شماری در زمین مسابقه به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول