اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرمان:

پیروزی مقابل علی‌صدر همدان نردبان صعود است

سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرمان گفت: پیروزی برابر علی‌صدر همدان می‌تواند مانند نردبانی برای صعود مقاومت به بالای جدول باشد.

پیروزی مقابل علی‌صدر همدان نردبان صعود است

مهدی هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دیدار حساس تیمش در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال کشور اظهار داشت: پس از پیروزی روحیه‌بخش در برابر برق شیراز اکنون نوع نگاه بازیکنان تیم به دیدارهای تیم تغییر کرده است، بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه هستند، اما دو پیروزی اخیر شرایط تیم را کاملا متحول کرده است.

وی افزود: از دیدار برابر علی‌صدر همدان فقط به پیروزی فکر می‌کنیم به حریف خود احترام می‌گذارم و منکر توانایی و شایستگی این تیم نیستم، اما تنها کسب سه امتیاز از این دیدار می‌تواند، نردبانی برای صعود مقاومت به بالای جدول باشد.

هادی‌زاده تصریح کرد: از تیم همدان شناخت خاصی ندارم این تیم برابر پرسپولیس به پیروزی پنج بر یک دست یافته و مقابل تیم یزد به نتیجه تساوی رسیده است، عملکرد این تیم حکایت از آن می‌دهد که حریف دست و پا بسته نیست و برای کسب امتیاز به کرمان آمده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از بازگشت از شیراز فرصت کافی برای انجام تمرینات تاکتیکی در اختیار نداشتیم، اما با وجود این شرایط تقریبا سه جلسه تمرینی خیلی خوب برگزار شد و بازیکنان تیم نیز از تاکتیک و شیوه کادر فنی برای کسب پیروزی از این مسابقه آگاه شدند.

هادی‌زاده در زمینه وضعیت تیمش تا پایان نیم‌فصل نخست مسابقات گفت: پس از این مسابقه سه بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل باقیمانده است ما باید به مصاف حریفان خود در اصفهان، اهواز و تهران برویم در مجموع کسب 10 امتیاز از این مسابقات می‌تواند، جایگاه فوق‌العاده خوبی را برای تیم مقاومت در پایان نیم‌فصل در جدول رده‌بندی رقابت‌ها ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرمان افزود: در نیم‌فصل نیز زمان مناسبی برای استراحت و برپایی اردوی آماده‌سازی در اختیار داریم و امیدوارم با رفع برخی نقاط ضعف تیم آماده‌ای را روانه دور برگشت مسابقات کنیم.

به گزارش فارس، تیم فوتسال مقاومت کرمان هم‌اکنون با کسب شش امتیاز از چهار دیدار خود در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد این تیم فردا و از ساعت 16 در سالن استانداری کرمان میزبان تیم علی‌صدر همدان است.

انتهای پیام/80011/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول