اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان مشگین:

10 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان پرداخت شده است

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان مشگین‌شهر گفت: 10 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی در سال‌جاری به مددجویان کمیته امداد شهرستان مشگین پرداخت شده است.

10 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی بابایی عصر امروز در جلسه اشتغال مددجویان شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: این مبلغ در اختیار 153 نفر از افرادی که استعداد ایجاد اشتغال را داشته‌اند، قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه جهت راه‌اندازی 97 طرح خوداشتغالی برای مددجویان تسهیلات پرداخت شده، تصریح کرد: بابت این تعداد طرح خوداشتغالی بالغ بر هشت میلیارد و 431 میلیون ریال تسهیلات از محل منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 10 طرح کار انگیزی برای مددجویان و افراد نیازمندی که استعداد اشتغال را دارا هستند انجام شده است، خاطر نشان کرد: جهت اجرا و بهره‌برداری این طرح‌ها افزون بر 97 میلیون ریال تسهیلات کار انگیزی پرداخت شده است.

بابایی از پرداخت بیش از 10 میلیارد و 173 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد و اقشار بی‌بضاعت این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

عضو شورای اداری شهرستان مشگین به پرداخت یک میلیارد و 645 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی برای مشاغل خانگی اشاره کرد و ادامه داد: این مبلغ در اختیار 46 نفر از مددجویان قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رویکرد جدید کمیته امداد جهت توانمندی خانواده‌های تحت حمایت و ایجاد اشتغال پایدار برای آنان بیان کرد: در این راستا نیز مددجویانی که استعداد اشتغال در آنها شناسایی شده طی دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه‌های بازاریابی، به‌بافی فرش، طلاسازی، کشاورزی و... از آموزش‌های لازم برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان مشگین‌شهر در پایان سخنان خود گفت: برای مددجویانی که دوره‌های آموزشی را با موفقیت بگذرانند، کاریابی صورت می‌گیرد تا آنان مشغول به کار و کسب درآمد حلال شوند.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول