اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

آموزش‌های تخصصی اشتغال برای خودکفایی مددجویان دشتستان

رئیس کمیته امداد دشتستان از ارائه آموزش‌های تخصصی اشتغال برای خودکفایی مددجویان دشتستان خبر داد.

آموزش‌های تخصصی اشتغال برای خودکفایی مددجویان دشتستان

سیداکبر عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی عبادت است و به ویژه خدمت به اقشار محروم و مستضعف بالاترین عبادت بشمار می‌رود.

وی افزود: کمیته امداد بیشترین تلاش‌ها را برای بهبود خدمات‌رسانی به مددجویان و افراد تحت پوشش به کار گرفته و امیدوار هستیم خدمات انجام گرفته موجبات رضایتمندی مددجویان شود.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود بیش از 10 هزار خانوار و 25 هزار مددجو تحت حمایت مستمر کمیته امداد دشتستان هستند که خدمات بهینه را دریافت می‌کنند.

عدنانی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار مددجویان و خودکفا شدن این عزیزان مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا در این مسیر به نتایج بسیار خوبی خواهیم رسید.

وی از آموزش‌های تخصصی اشتغال برای خودکفایی مددجویان دشتستان خبر داد و ابراز داشت: طی یک سال اخیر بیش از 4 هزار طرح اشتغال‌زایی در دشتستان برای مددجویان عملیاتی و اجرایی شده که به تدریج موجبات خودکفایی این قشر می‌شود.

رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: مردم خیر و نوعدوست دشتستان همواره با کمک‌های خود این نهاد را همراهی کرده‌اند و این همکاری سبب شده که حجم و کیفیت خدمات بالاتر رود.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول