اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج):

مردم باید در بخش خودکفایی کشور با دولت همکاری کنند

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دولت به تنهایی قادر به مدیریت جهاد اقتصادی نیست باید مردم کشور به ویژه روستاها هم در بخش خودکفایی با دولت همکاری و هماهنگی کامل را داشته باشند.

مردم باید در بخش خودکفایی کشور با دولت همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فریدن ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از زحمات و تلاش‌های سرهنگ افراسیاب جهانگیری تقدیر و تشکر کرد و ضمن معرفی سرهنگ علی فتحیان  به سمت فرماندهی سپاه ناحیه فریدن به روایت گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثار حضرت مسلم بن عقیل پرداخت.

وی افزود: همه ما در معرض امتحان الهی هستیم و هر کس به هر طریقی در جایگاه خودش مورد امتحان واقع می‌گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: عاشورا به ما آموخت که عمل به هنگام چه تاثیری در جوامع دارد.

وی خدمت به مردم و گره گشایی از کار آنان را اولویت اول بیان داشت و گفت: دولت به تنهایی قادر به مدیریت جهاد اقتصادی نیست باید مردم کشور به ویژه روستاها هم در بخش خودکفایی با دولت همکاری و هماهنگی کامل را داشته باشند.

سردار فدا خاطرنشان کرد: فرهنگ خودکفایی را فراموش نکنیم به ویژه در شهرستان فریدن که ظرفیت خودکفایی و تولیدات خانگی را دارد.

فرماندار شهرستان فریدن در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ جهانگیری در شورای تامین شهرستان اظهار داشت : ناحیه مقاومت بسیج در قسمت های فرهنگی واجتماعی ورزشی وارد شده و کارهای خوبی را در این حیطه‌ها انجام داده است.

امیر هادی همچنین به ساخت سالن‌های ورزشی در شهرستان فریدن اشاره داشت.

در این جلسه از زحمات و تلاش‌های ارزنده سرهنگ افراسیاب جهانگیری در طول دوران تصدی تقدیر و تشکر به عمل آمد و سرهنگ علی فتحیان جانشین فرماندهی نجف‌آباد به سمت فرماندهی سپاه ناحیه فریدن منصوب شد.

انتهای پیام/2301/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول