اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد خبر داد

صرف بیش از 13 میلیارد ریال برای خودکفایی و اشتغال مددجویان مهاباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد از صرف بیش از 13 میلیارد ریال برای خودکفایی و اشتغال مددجویان این شهرستان در طول نیمه نخست امسال خبر داد.

صرف بیش از 13 میلیارد ریال برای خودکفایی و اشتغال مددجویان مهاباد

مسعود مامندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در راستای زمینه‌سازی برای استقلال اقتصادی خانواده‌ها و اشتغال و توانمندسازی آنها، اقدامات مختلفی در زمینه خودکفایی و اشتغال مددجویان صورت گرفته است.

وی در این راستا از صرف بیش از 13 میلیارد ریال برای اشتغال و توانمندسازی مددجویان مهابادی در شش ماه نخست امسال خبر داد و افزود: این مبالغ در راستای تأمین سرمایه اولیه لازم برای راه‌اندازی و تجهیز زمینه‌های شغلی مربوطه صرف شده است.

مامندی‌پور تصریح کرد: 159 نفر از طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند و 27 نفر نیز به مرحله توانمندی کامل رسیده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد بر اهمیت اجرای این طرح‌ها در میان مددجویان اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی، افراد علاوه بر تأمین مخارج و مایحتاج زندگی خود، زمینه ورود تعداد افراد دیگری را نیز در طرح‌های کارآفرینی خود وارد می‌کنند.

وی در این راستا از ارائه آموزش‌های اصولی برای پایداری فعالیت‌های خودکفایی اشاره کرد و افزود: در طول شش ماه نخست امسال 464 نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد از آموزش‌های فعالیت در زمینه‌های تولیدی، خدماتی و فنی حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

مامندی‌پور بر لزوم تداوم اجرای این طرح‌ها در کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: با اجرای این طرح‌ها ضمن فراهم آوردن زمینه شغلی و در نتیجه امکان تأمین مسئولیت‌های مالی و اقتصادی خانواده، سبب آرامش فکری و روانی مددجویان و افزایش اعتماد به‌نفس آنان نیز می‌شود.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول