اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد

افتتاح 15 سالن به مناسبت هفته بسیج در کرمان

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 15 سالن با عنوان «9 دی» قرار است طی هفته بسیج در استان به بهره‌برداری برسد.

افتتاح 15 سالن به مناسبت هفته بسیج در کرمان

محمدرضا کارنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از افتتاح سالن‌های مقاومت بسیج در شهرستان‌های استان خبر داد و اظهار کرد: 15 سالن با عنوان «9 دی» قرار است طی هفته بسیج به بهره‌برداری برسد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: از این تعداد هشت سالن به طور کامل دارای امکانات و تجهیزات لازم هستند که افتتاح شدند و هفت سالن دیگر تازه تاسیس و آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: 61 باب سالن کوچک ویژه صالحین در سرتاسر استان کرمان برای پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج طی این هفته افتتاح می‌شود.

کارنما با اشاره به اینکه طی هفته بسیج 115 پایگاه مقامت بسیج تشکیل می‌شود، تصریح کرد: این پایگاه‌ها به همت سپاه و جهاد سازندگی برای مساجد، مدارس و نواحی مختلف آماده به کار هستند.

وی خاطر نشان کرد: ساعت هشت صبح امروز زنگ بسیج در برخی مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو کرمان به صدا درآمد و دانش‌آموزان بسیجی با آرمان‌های امام راحل و شهدا در مراسمی تجدید پیمان کردند.

به گزارش فارس، فردا به مناسبت چهارمین روز از هفته بسیج قرار است تا خدمات رایگان بهداشتی و پزشکی به مردم مناطق محروم استان کرمان ارائه شود.

همچنین در سه‌شنبه این هفته و آخرین روز از هفته بسیج، بسیجیان سراسر استان کرمان با اجتماع ده‌ها هزار نفری حماسه‌ای بزرگ و پرشور را در مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان از ساعت 9 صبح خلق می‌کنند.

در حاشیه این مراسم بسیجیان کرمانی با امضاهای خود در قالب طوماری بزرگ بار دیگر با ولایت، امام راحل و شهدا پیمانی مستحکم می‌بندند.

انتهای پیام/80028/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول