اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر:

پیست موتورسواری نوشهر به‌زودی افتتاح می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر گفت: پیست موتورسواری نوشهر به‌زودی افتتاح می‌شود.

پیست موتورسواری نوشهر به‌زودی افتتاح می‌شود

سیف‌الله ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر از افتتاح پیست موتورسواری این شهرستان در روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: این پیست که در جاده روستای علی‌آبادمیر واقع شده است در زمینی به مساحت 33 هزار متر آماده بهره‌برداری است.

ملایی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه ورزشی شهرستان نوشهر کمبود اعتبار است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر تصریح کرد: اجاره سالن‌های ورزشی، مغازه‌ها و استخر به حساب خزانه واریز می‌شود و قرار است 70 تا 80 درصد این مبالغ به شهرستان بازگردد و به حساب هیئت‌های ورزشی واریز شود ولی تاکنون این مبلغ واریز نشده است.

وی ادامه داد: البته به‌زودی این مبلغ واریز می‌شود تا به هیئت‌ها برای گسترش ورزش شهرستان کمک شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر در ادامه از وضعیت نامناسب فضاهای ورزشی روباز بخش کجور انتقاد کرد و گفت: در بخش کجور و به‌ویژه دو شهر پول و کجور قرار بود زمین‌های ورزشی تسطیح و آماده شود ولی تاکنون این امر صورت نگرفته است.

ملایی خاطرنشان کرد: با توجه به شهر شدن پول و کجور باید نیازهای شهروندان برآورده شود.

این مسئول تعداد سالن‌های سرپوشیده بخش کجور را دو سالن اعلام کرد و گفت:این تعداد جوابگوی بخش کجور نیست و از طرفی دو سالن شهر پول و کجور نیز دارای مشکلاتی هستند که نیاز است با اختصاص اعتبارات برطرف شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر گفت: در روستای لرگان از بخش کجور یک سالن کلنگ‌زنی شده و در آستانه سوله‌زدن است و همچنین سالن ورزشی دهکده فرهنگی و تاریخی کندلوس نیز با 70 درصد پیشرفت فیزیکی روند خوبی را طی می‌کند.

وی از افتتاح سالن ورزشی روستای چلندر از بخش مرکزی نوشهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کار احداث این سالن به اتمام رسیده است و تنها بحث گازرسانی آن باقی مانده است که در روزهای آینده به اتمام می‌رسد و سالن ورزشی روستای علی‌آبادمیر نیز تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ملایی با ابراز ناخشنودی از وضعیت سالن‌های تختی و شهید بهشتی از شهر گفت: با توجه به قدمت این دو سالن نیاز است از نظر فضا تعمیراتی صورت گیرد تا مناسب ورزشکاران باشد.

انتهای پیام/86019/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول