اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قزوین:

90 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد قزوین قرار دارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با بیان اینکه 90 هزار نفر زیرپوشش این نهاد قرار دارند، گفت: در دهه چهارم فعالیت کمیته امداد امام خمینی محور فعالیت را بر توانمندسازی افراد زیرپوشش گذاشته‌ایم.

90 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد قزوین قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت صفری صبح امروز در دیدار با محمدتقی نوروزی مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد مکان مقدسی است چراکه با تفکر بسیجی وارد کار شده و مشتری‌مداری، تکریم ارباب رجوع و بانکداری اسلامی را در سرلوحه کارهای خود قرار داده است.

وی ضمن تقدیر از مجموعه بانک مهر اقتصاد افزود: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جهاد اقتصادی از سوی بانک مهر اقتصاد نشان از توجه و دغدغه شما در مباحث اقتصادی و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با بیان اینکه 90 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد این استان قرار دارند، بیان کرد: در دهه چهارم فعالیت کمیته امداد محور فعالیت را بر توانمندسازی افراد زیرپوشش گذاشته‌ایم.

صفری تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد نیز در این موضوع تأثیرگذار است و با اعطای تسهیلات و اشتغال، ضمن قطع وابستگی افراد به سازمان‌های حمایتی موجبات رونق کسب و کار را در جامعه فراهم کرده است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین در ادامه این دیدار عنوان کرد: بانک مهر اقتصاد مصمم است تا به عنوان پیشرو در بانکدار اسلامی در عرصه پولی کشور فعالیت کند و در این راستا نیز اقداماتی را در خصوص تحقق این مهم انجام داده است.

محمدتقی نوروزی ادامه داد: بانک مهر اقتصاد با بهره‌گیری از مشاوران فقهی و حقوقی، الزامات بانکداری اسلامی را در قالب یک کتاب تدوین کرده است و مدیران بانک مهر اقتصاد با مدیران و مسئولان دیدار کرده و ضمن تشریح فعالیت‌های بانک در حوزه بانکداری اسلامی، گزارشی از فعالیت‌های خود را در این حوزه به اطلاع مسئولان می‌رسانند.

انتهای پیام/2667/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول