اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

حمایت مستمر کمیته امداد از 197 یتیم شهرستان جم

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از حمایت مستمر کمیته امداد از 197 یتیم شهرستان جم خبر داد.

حمایت مستمر کمیته امداد از 197 یتیم شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور امشب در نشست مسئولان دستگاه‌های اجرایی در جم اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان جم خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌کند و بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات را در سال جاری ارائه کرده است.

وی افزود: رضایتمندی مددجویان و بهبود خدمات‌رسانی در دستور کار این مدیریت قرار دارد و در این مسیر از تمام توان خود بهره می‌بریم.

این مسئول تأکید کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) نقش مهمی در رفع فقر و محرومیت از چهره خانواده‌های مستضعف دارد و در چند سال اخیر حجم و کیفیت خدمات افزایش داشته است.

انیژپور اضافه کرد: حمایت از ایتام و کمک‌های مختلف از این عزیزان در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از اجرای طرح چکاپ قلب و عروق مددجویان شهرستان جم خبر داد.

انیژپور اظهار داشت: با اجرای طرح غربالگری و بیماری ایتام توانسته‌ایم تعداد قابل توجهی از این کودکان را شناسایی و تا مرحله درمان سرپرستی کنیم.

وی افزود: در این دوره قلب و عروق تعداد زیادی از مددجویان شهرستان جم و تعداد زیادی از ایتام چکاپ می‌شود که از بازده خوبی برخوردار خواهد بود.

این مسئول در پایان متذکر شد: 197 یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان هستند و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به این عزیزان ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول