اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان غربی خبر داد

رشد 23 درصدی حمایت‌ مالی حامیان کمیته امداد آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از افزایش 23 درصدی میزان حمایت‌های مالی حامیان کمیته امداد استان در طول هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رشد 23 درصدی حمایت‌ مالی حامیان کمیته امداد آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از منظر آیات قرآنی و روایاتی از ائمه معصوم علیهم‌السلام، رسیدگی به اوضاع یتیمان از تأکیدات مکرر در دین اسلام سنت پیامبر اکرم(ص) بوده است که ثمرات متعددی برای زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد. 

وی در این راستا بر مشارکت مردم نیکوکار استان در پیوستن به جمع حامیان ایتام کمیته امداد استان و کمک به یتیمان زیر حمایت خود اشاره کرد و افزود: میزان کل مساعدت‌های مالی انجام شده از سوی حامیان نیکوکار استان در طول هفت ماه نخست امسال  28 میلیارد و 304 میلیون و 500 هزار ریال بوده است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: این رقم نسبت به میزان حمایت‌های مالی انجام شده ازسوی حامیان در مدت مشابه سال قبل، بیش از 23 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی تعداد کل ایتام شناسایی شده در استان را 7 هزار و 793 نفر عنوان و تصریح کرد: برای این تعداد یتیم، 18 هزار و 503 نفر حامی نیز در استان وجود دارد که نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی ایتام مساعدت‌های لازم را به عمل می‌آورند.

وی با اشاره بر اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه، خواستار افزایش میزان پرداختی ماهانه حامیان به ایتام زیر حمایت آنان شد و افزود: در حال حاضر میانگین سرانه پرداختی هر حامی، حدود 219 هزار ریال برآورد شده است که این میزان، معمولا هزینه‌های لازم برای تأمین نیازهای اقتصادی این افراد را پوشش نمی‌دهد.

حسین‌زاده از مردم خیر و نوع دوست آذربایجان غربی خواست تا با پیوستن به حامیان کمیته امداد استان، در رسیدگی به امورات خانواده‌های نیازمند و بدون سرپرست مشارکت داشته و کمیته امداد استان را در پیشبرد سریع اهداف خود یاری رسانند.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول