اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

انقلاب اسلامی همواره از ثمرات فرهنگ بسیجی بهره‌‌مند شده است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج همواره انقلاب اسلامی را از ثمرات پربرکت خود بهره‌مند کرده است.

انقلاب اسلامی همواره از ثمرات فرهنگ بسیجی بهره‌‌مند شده است

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه فرهنگ متعالی بسیج فرهنگی مملو از ارزش‌ و آرمان است، افزود: جامعه‌ای که به دنبال ارزش نباشد نمی‌تواند قله‌های سعادت را طی کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به واسطه برخورداری از فرهنگ بسیجی جامعه‌ای سعادتمند و دارای هدف مقدس است، ابراز داشت: بسیج همواره انقلاب اسلامی را از اثرات و ثمرات پربرکت خود بهره‌مند کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابعاد اثرگذاری فرهنگ بسیج را قوی دانست و ادامه داد: این فرهنگ غنی ارزش‌ها و آرمان‌های دینی را به درون جامعه تزریق کرده است.

وی با اشاره به ایثارگری بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر فرهنگ متعالی بسیج نبود ایران اسلامی نمی‌توانست در مقابل زورگویی استکبار جهانی بایستد.

آریایی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز نیز همین فرهنگ باعث شده در مقابل تحریم‌ها، تهدیدها و دسیسه‌های دشمنان بایستیم و ذره‌ای از اصول خود عقب‌نشینی نکنیم.

وی تأکید کرد: شجاعت‌ها و دلاورمردی‌های بسیجیان باید در بین نسل امروز ترویج داده شود تا بتوانیم فرهنگ دفاع و ایثار را در بین نوجوانان و جوانان امروز نهادینه کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امروز دشمن سعی دارد مبانی اعتقادی و ارزشی ایران اسلامی را مورد هجمه قرار دهد پس باید مراقب دسیسه‌های آنان به ویژه نسبت به نسل جوان جامعه بود.

انتهای پیام/89002/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول