اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا:

بسیجیان گوش به فرمان رهبری آماده هستند

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: عمل کردن به تکلیف ولایت‌مداری و تابع ولایت بودن از ویژگی‌های مهم بسیجیان در عرصه‌های مختلف است و همواره گوش به فرمان رهبری آماده هستند.

بسیجیان گوش به فرمان رهبری آماده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مرتضی رمضانی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان نکا در مصلی این شهرستان بیان داشت: ایران اسلامی دارای قدرت عظیم نیروهای مردمی در قالب بسیج است و اگر چنین قدرت عظیمی نداشتیم، دشمن از حمله نظامی به ما دریغ نداشت.

وی با تاکید بر حمایت از مجموعه بسیج به عنوان یک نهاد ارزشمند افزود: بسیج همچون سپری در مقابل جنگ نرم دشمن فعالیت می‌کند، چون نشات گرفته از فرهنگ کربلا و عاشورا است.

رمضانی ادامه داد: عمل کردن به تکلیف ولایت‌مداری و تابع ولایت بودن از ویژگی‌های مهم بسیجیان در عرصه‌های مختلف است و همواره گوش به فرمان رهبری آماده هستند.

وی بیان داشت: اکنون قدرت بسیج از مرزها فراتر رفته و جهانی شده و انقلاب‌های مختلف منطقه و جهان همچون لبنان، فلسطین، عراق و سوریه و... برگرفته از انقلاب ایران اسلامی است و تفکر بسیجی حاکم بر این نظام است.

فرمانده سپاه نکا گفت: نیروی مردمی که برگرفته از مکتب اسلام و قرآن و فرهنگ علوی است، در پایداری انقلاب بسیار موثر بوده و در زمانی که انقلاب با خطری روبرو می‌شود، نیروی مردمی بسیج به میدان آمده و نقش‌آفرینی می‌کند.

رمضانی افزود: ما با تمام توان به دشمنان اعلام می‌کنیم که ما بزرگ شده روضه امام حسین(ع) و ائمه هستیم و اگر روزی تحریم‌ها را افزایش دهند و ترورها را نیز بیشتر کنند، از ولایت و امام دست بر نمی‌داریم.

این مسئول از عضویت 60 هزارنفری نکایی‌ها در بسیج اقشار مختلف شهرستان نکا خبر داد و گفت: در دیدار با بسیجیان با رهبر معظم انقلاب 200 نفر به نمایندگی از این تعداد بسیجی شرکت کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در نکا اظهار داشت: دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، افتتاح سالن ورزشی صالحین، همایش اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف، نشست‌های بصیرتی، برگزاری رزمایش، مسابقات ورزشی و ... از برنامه‌های مهم در هفته بسیج است.

انتهای پیام/86002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول