اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

فرهنگ متعالی بسیج تحول‌آفرین است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه ایثار بسیجیان باعث پیروزی و موفقیت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی شد، گفت: فرهنگ متعالی بسیج هنوز هم تحول‌آفرین است.

فرهنگ متعالی بسیج تحول‌آفرین است

محمدجواد زمردیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک جام جهان‌نما در ادوار گذشته برای ایران اسلامی تأثیرگذار بوده و اثرگذاری خود را در حال و آینده نیز دارد.

وی گفت: فرهنگ دفاع مقدس را می‌توان به مثابه گوی زرین و شفافی دانست که تأسی از آن دوره درخشانی را برای جامعه رقم می‌زند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: باید این گوی شفاف را همواره قدر دانسته و از این ظرفیت بزرگ برای سعادت و سلامت جامعه بهره گرفت.

وی با بیان اینکه ایثار بسیجیان باعث پیروزی و موفقیت در برابر دنیای شرق و غرب شد، ابراز داشت: فرهنگ متعالی بسیج هنوز هم تحول‌آفرین است.

زمردیان در بخش دیگری از سخنانش در مورد پیشنهاد واگذاری موزه دفاع مقدس به سازمان میراث فرهنگی گفت: این موضوع یک پیشنهاد استانی است که البته از سوی بنده مطرح شده است.

وی افزود: از آن جا که تمام استان‌ها در تب و تاب ایجاد باغ‌موزه هستند باید برای شیوه نگهداری این مجموعه یک طرح ملی ارائه شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اظهار داشت: به نظر می‌رسد واگذاری اداره این باغ‌موزه به میراث فرهنگی پیشنهاد مناسبی باشد زیرا این سازمان می‌تواند به این باغ‌موزه به عنوان بخشی از میراث گرانبهای انقلاب و تاریخ ایران اسلامی، به مانند دیگر موزه‌های زیر نظر خود نگاه کند.

وی گفت: اگر کار اجرایی این موزه به سازمان میراث فرهنگی سپرده شود در آن صورت با فراغ بال بیشتری می‌توان طبق اساسنامه، وظیفه نظارت و برنامه‌ریزی برای بخش‌های محتوایی باغ‌موزه را دنبال کرد.

زمردیان ابراز داشت: در هر صورت این آمادگی استانی برای واگذاری باغ‌موزه به سازمان میراث فرهنگی وجود دارد و به همین منظور این موضوع را به بنیاد مرکز منتقل شده و کارگروهی متولی هدایت، نظارت و بررسی این مقوله است.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول