اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لاهیجان:

بسیج نقش‌آفرین صحنه‌های انقلاب است

امام جمعه لاهیجان گفت: بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی به ویژه در بصیرت‌دهی و مسایل دینی و دفع فتنه نقش‌آفرینی می‌کند.

بسیج نقش‌آفرین صحنه‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور امروز در نماز جمعه این شهر اهمیت مراسم‌های حسینی را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: برگزاری مراسم‌های حسینی با عظمت مصادیق شعائر الهی است که خداوند به آن فرمان داد زیرا این مراسم‌ها و روضه‌خوانی و زیارت عاشورا انسان‌ساز است.

خطیب جمعه لاهیجان گفت: پیامبر (ص) فرمود هر کس در عزای حسینم گریه کند ما دست او را می‌گیریم و داخل بهشت می‌کنیم و به دخترش فرمود ای فاطمه فردای قیامت هر چشمی گریان است مگر آن چشمی که در مصیبت حسین (ع) گریه کند، آن چشم در روز قیامت به وسیله نعمت‌های بهشتی روشن و خوشحال شود.

وی با تبریک هفته بسیج تصریح کرد: بسیج در جنگ، در صلح در دفع فتنه‌ها، در سازندگی، در بصیرت‌دهی و مسایل دینی و در تمام ابعاد نقش‌آفرینی می‌کند.

صرفی‌پور با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و آمریکا و انگلیس هرگز دست از دشمنی و توطئه علیه انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند، افزود: ماهیت انقلاب اسلامی، ضد استکباری است.

وی ماهیت انقلاب اسلامی را برمبنای عدم وابستگی به قدرت‌های زورگو دانست و ادامه داد: ایران اسلامی هرسال قوی‌تر می‌شود و دشمن در سه جبهه وارد جنگ با ایران اسلامی شده است.

خطیب جمعه لاهیجان جلوگیری از پیشرفت علمی ملت ایران را هدف دشمن خواند و خاطرنشان کرد: دشمن از هر راهی برای جلوگیری از این پیشرفت استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از پیشرفت اقتصادی هدف دوم دشمن است، تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب این برنامه را داشته است و اخیراً تحریم فروش بنزین را در مجلس خود تصویب کرده‌اند.

صرفی‌پور، سومین جبهه دشمن علیه ایران را، ایجاد رخنه و شکاف در وحدت ملی نامید و یادآور شد: دشمن به وحدت بین سنی و شیعه، وحدت بین مسئولان، وحدت بین اقشار مختلف مردم و... کار دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در هر سه مورد شکست خورده است، خاطرنشان کرد: اکنون نیز به نام القاعده و غیره حرکاتی مانند شهید کردن مرزبان‌های ما و یا انفجار در نزدیکی سفارت ایران در بیروت را انجام می‌دهند اما ملت ما را نشناخته‌اند که ملتی شهیدپرور و ولایتمدار و حسینی هستند.

امام جمعه لاهیجان یکی از مهم‌ترین وظایف والدین به ویژه پدران را نظارت بر فرزندان دانست و متذکر شد: نوجوانان و جوانان گاهی نمی‌دانند چه چیزی برای آنها ضرر دارد و یا حتی خطرناک است و اگر نظارت مستمر نباشد برای فرزندان مشکلاتی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/2300/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول