اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

بسیج تجربه موفق جمهوری اسلامی است

امام جمعه شهرری با اشاره به فرهنگ غنی بسیج گفت: بسیج تجربه موفق جمهوری اسلامی است.

بسیج تجربه موفق جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تسلیت شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش در ادامه مباحث اعتقادی در ارتباط با معاد به بحث شفاعت اشاره کرد و گفت: حدود 30 آیه در قرآن مربوط به شفاعت است که به چند دسته تقسیم می‌شوند.

شکرگزاری مردم برای بارش باران

امام جمعه شهرری با اشاره به بارش باران و نزول برکات آسمانی طی روزهای اخیر عنوان کرد: مردم غیور ایران اسلامی به دلیل این نعمت الهی خداوند متعال را شکرگزار باشند. 

اقتدار ملی به ولایت‌مداری و مقاومت بستگی دارد

شاهچراغی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار 50 هزار فرمانده بسیج سراسر کشور با ولی امر مسلمین جهان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان تاکید فرمودند نجات کشور در اقتدار ملی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اقتدار ملی ایران اسلامی به ولایت‌مداری و مقاومت مردم بستگی دارد. 

موفقیت امروز سوریه برگرفته از فرهنگ بسیج ایران است

امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بزرگداشت بسیج این هفته ارزشمند را به دریادلان بسیجی تبریک گفت و تصریح کرد: بسیج تجربه موفق جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه به الگوگیری سوریه از شجره طیبه بسیج ایران گفت: موفقیت امروز ارتش کشور سوریه به دلیل الگوگیری این کشور از ایران و تشکیل ارتش مردمی در سوریه است.

شاهچراغی با اشاره به فرهنگ غنی بسیج افزود: فرهنگ بسیج برگرفته از دینداری، ولایت‌مداری، مسئولیت پذیری و ... است و اگر این فرهنگ در جامعه حاکم باشد آن جامعه موفق است.

وی ادامه داد: تا فرهنگ بسیج است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تداوم دارد و تا این مهم در جامعه جاری و ساری است پیروزی را برای کشور به ارمغان می‌آورد. 

روشنگری حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) از تحریف واقعه عاشورا جلوگیری کرد

امام جمعه شهرری با اشاره به 17 محرم سالروز حرکت کاروان کربلا و اسیران آزادی بخش به مدیریت حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) گفت: حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) با تلاش و کوشش به اهداف خود رسیدند و نگذاشتند حادثه کربلا تحریف شود.

 حادثه لبنان انتقام‌گیری تکفیری‌ها از موفقیت‌های ایران بود

شاهچراغی با اشاره به جنایت تکفیری‌ها و اجرای عملیات انفجار در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان، تکفیری‌ها را رذل‌ترین جریانی دانست که نوکری آمریکا و رژیم صهیونیستی را می‌کنند و خاطرنشان کرد: این جنایت به دنبال موفقیت ارتش سوریه، اجتماع پرشور مردم به‌مناسبت شهادت امام حسین (ع)، سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان و موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌الملل در زمینه هسته‌ای، الگوگیری سوریه از جمهوری اسلامی ایران است.

انتقام‌گیری تکفیری‌ها در اراده پولادین ملت ایران اثری ندارد

امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه انتقام‌گیری تکفیری‌ها در اراده پولادین ملت ایران اثری ندارد، تصریح کرد: امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان با پول عربستان تکفیری‌ها را حمایت کرده و به وسیله آن برای تحقق توطئه‌های خود تلاش می‌کنند اما باید این را بدانند روزی خود تکفیری‌ها علیه خود ترکیه، عربستان و استکبار جهانی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/2462/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول