اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

بسیج مکتب مجاهدت و غیرت و حضور مخلصانه است

امام جمعه بیجار با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از بسیج مبنی بر اینکه بسیج بهترین مدافع انقلاب اسلامی است اظهار کرد: بسیج مکتب مجاهدت و غیرت و حضور مخلصانه است.

بسیج مکتب مجاهدت و غیرت و حضور مخلصانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه‌های پرفیض نماز جمعه این هفته ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج به بسیجیان غیور و همیشه در صحنه گفت: تفکر بسیجی برترین تفکرها است.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از بسیج مبنی بر اینکه بسیج بهترین مدافع انقلاب اسلامی است اظهار کرد: بسیج مکتب مجاهدت و غیرت و حضور مخلصانه است.

وی با بیان اینکه مخلص‌ترین و صادق‌ترین افراد نیروهای دلیر بسیج هستند تصریح کرد: بسیجیان آمادگی مضاف برای اقدام در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف را داشته و همواره در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

مرادی با اشاره به نقش ارزنده بسیج در تمامی صحنه‌ها افزود: نقش بسیج در صحنه‌های مختلف از جمله سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی ملموس است و خدمات ارزنده و جایگاه و موفقیت بسیج بر هیچ کسی پوشیده نیست.

خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه همه ملت اسلامی بسیجی هستند اظهار کرد: تنها افرادی که در بسیج پرونده دارند بسیجی نیستند بلکه تمامی امت اسلامی جزئی از سازمان مقدس بسیج هستند.

مرادی با توجه به تأکید امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه کشور ایران باید 20 میلیون نفر بسیجی داشته باشد گفت: افرادی که دارای تفکر بسیجی هستند نباید غفلت کرده و در تمامی صنوف باید جزئی از تشکل سازمان عظیم بسیج باشند.

به گفته وی، بسیج یعنی تکلیف‌مداری و عمل به وظیفه اسلامی و داشتن تفکر بسیجی برای بسیجیان نوعی افتخار است.

امام جمعه بیجار تصریح کرد: بسیجی همواره در تمامی صحنه‌ها پای کار و حافظ ارزش‌های نظام است و کاری که بسیجی‌وار انجام شود از شأن و منزلت و جاذبه‌های کارآمدی برخوردار خواهد بود.

وی با اشاره به آفت‌هایی که نظام مقدس کشورمان را تهدید می‌کند گفت: کار بسیج حفاظت از نظام مقدس اسلامی و جلوگیری از بروز آفت‌ها در جامعه اسلامی است.

مرادی با اشاره به سخنان رهبر معظم خاطرنشان کرد: بسیج یادگار ماندگار امام خمینی و معجزه معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بیجار بر ترویج تفکر بسیجی در جامعه تأکید کرد و ترویج و گسترش تفکر بسیجی را مایه سعادت جامعه اسلامی عنوان کرد.

ترویج روحیه استکبارستیزی در جوامع اسلامی

خطیب جمعه بیجار در ادامه خطبه‌ها به دیدار فرماندهان پایگاه‌های بسیج مقاومت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بسیجیان و تمامی اقشار مردم را به شناخت و ایجاد روحیه استکبارستیزی دعوت کرد.

مرادی با اشاره به سخنان رهبری درباره مذاکرات اخیر، بر شناخت روحیه استکبار و دوری و بیزاری از این روحیه شیطانی تأکید کرد و گفت: رهبری فرمودند روحیه مستکبرین خود برتربینی است و سعی دارند کارهای بی‌منطق خود را منطقی جلوه دهند و بر ماست که از روحیه استکباری بیزاری جسته و بر روحیه استکبارستیزی و ترویج آن در جامعه اسلامی اهتمام ورزیم.

وی در ادامه بیان کرد: با شناخت روحیه استکبارستیزی، اعتماد ما نسبت به آنها روز به روز کم‌رنگ‌تر شده و فریب تبسم‌های دروغینشان را نخواهیم خورد.

امام جمعه بیجار با بیان اینکه در طول تاریخ هر امتی روحیه استکبارستیزی داشته است همواره پیروز بوده، گفت: این روحیه نشان از ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن و استکبار است.

وی با اشاره به بیانات رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: ما در جزئیات مذاکره دخالتی نداشته اما خط قرمزهای تعیین شده توسط رهبری را باید در نظر گرفته و فرامین ایشان را در تصمیم‌گیری‌ها مدّنظر قرار داده و از این خط قرمزها پاسداری کنیم.

خطیب جمعه بیجار گفت: دشمن قصد جلوگیری از  فعالیت‌های هسته‌ای ما و گسترش و پیشرفت در این زمینه را دارد و دانشمندان و جوانان ما بسیجی‌وار در برابر خواسته شوم دشمن ایستادگی کرده و با تلاش موجبات پیشرفت در این زمینه را فراهم خواهند ساخت.

نرمش قهرمانانه به معنای عقب‌گرد نیست

امام جمعه بیجار با بین اینکه تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی دشمنان راه به جایی نبرده و آنان با بیان تهدیدات نظامی قصد ایجاد رعب در جامعه را دارند، گفت: نرمش قهرمانانه برگشت از اصول و به معنای عقب‌گرد نیست بلکه استفاده از فرمول‌های سیاسی برای رسیدن به اهداف است.

مرادی در ادامه با اشاره به فتنه سال 88  گفت: تفکر حسینی و تشکیل جبهه عاشورایی تکرار شده است و همراه تکرار خواهد شد طوری که فتنه 88 پایبند نبودن به اصول اسلامی است.

وی گفت: اصحاب فتنه و فتنه‌گران را نباید فراموش کرد و باید از بکارگیری و مسئولیت‌ دادن به آن افراد در جامعه دوری کرد.

امام جمعه بیجار در پایان با بیان اینکه فتنه‌گران را اصحاب فتنه روی کار می‌آورند اذعان کرد: فتنه‌گران سال 88 دست‌نشانده‌های آمریکا و اسرائیل و استکبار جهانی بودند که با آگاهی ملت ایران راه به جایی نبرده و وجهه جهانی خود را بیش از پیش تخریب کردند.

انتهای پیام/79015/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول