اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

موفقیت حوزه دیپلماسی در گرو روحیه بسیجی است

امام جمعه نکا گفت: موفقیت حوزه دیپلماسی و انرژی هسته‌ای در گرو روحیه بسیجی و جهادی است.

موفقیت حوزه دیپلماسی در گرو روحیه بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه نکا اظهار داشت: همه ما باید با روحیه بسیجی و جهادی در تمام صحنه‌ها حاضر شویم و این مسئله سبب بالندگی ایران اسلامی در جهان است.

وی افزود: امروزه در حوزه‌های علمی دانشجویان ما با همین تفکر جهادی در جهان مرزها را شکافته‌اند و به اوج بالندگی رسیده‌اند و اگر این روحیه در انقلاب و نظام ما نبود شاید چنین اتفاقات خوب و ارزشمندی اتفاق نمی‌افتاد.

امام جمعه نکا بیان داشت: هفته بسیج هم برای تقویت روحیه بسیج در جامعه است تا بالندگی و اقتدار نظام به نمایش گذاشته شود.

محمدی‌لایینی با سفارش به تقوای الهی خاطرنشان کرد: تقوا و خداترسی سبب می‌شود که خداوند برکات خود را بر جامعه و نظام ما نازل کند.

وی گفت: تقوا و شایستگی ما رحمت خدا و برکات زمین و آسمان را بر روی ما باز می‌کند و ما را از تنگناهای مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌رهاند.

خطیب جمعه نکا با اشاره به بهره‌گیری از عقل و خرد خاطرنشان کرد: عقل معیار تفاوت انسان از حیوان است و موهبت الهی است که باید به کارگیری شود اما به تنهایی کافی نیست و باید تعقل و رفتار عاقلانه نیز در کنار آن باشد.

محمدی به شهادت بانوی نکایی همسر دیپلمات ایرانی در بیروت اشاره کرد و اظهار داشت: این شهیده افتخار بزرگ دیگری برای شهرستان، نظام و انقلاب ما است.

وی گفت: ما با تقدیم این شهید به نظام و انقلاب به دشمنان نشان داده‌ایم که فرزندان این مرز و بوم همواره آماده شهادت و ایثار هستند و از هیچ توطئه و ترفندی نمی‌هراسند.

محمدی‌لایینی افزود: همچنان‌که فرزند این شهیده گفته است: «این شهید تقدیم به امام زمان(عج) شد» و ملت ما تا آخر برای دفاع از امام عصر و ولی فقیه زمان خود آماده و حاضر است و هیچ توطئه‌ای بر ملت ما و اراده و اعتقاد آنان کارساز نیست.

انتهای پیام/86002/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول