اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

ترویج فضایل دینی مهم‌ترین وظیفه بسیج است

امام جمعه فومن گفت: ترویج فضایل دینی اکنون مهم‌ترین وظیفه بسیج در جامعه است.

ترویج فضایل دینی مهم‌ترین وظیفه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر نخستین شاخصه قیام امام حسین (ع) بود.

وی انقلاب فرهنگی را شاخصه اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: اهل بیت (ع) توانستند پس از قیام کربلا انقلاب فرهنگی را به آگاهی فرهنگی برسانند و این موضوع مهم باید تبیین شود.

صفوی بسیجیان را صاحبان اصلی انقلاب دانست و تصریح کرد: بسیج موهبت الهی است که به فرمان امام (ره) در سال 58 تشکیل شد.

امام جمعه فومن در ادامه به دیدار فرماندهان بسیج با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تمام اقشار جامعه بسیجی هستند و این موضوع محدود به افراد سازمان‌دهی شده نیست.

وی امام (ره) را میزان بسیج خواند و بیان کرد: مقام معظم رهبری بسیج را شجره طیبه و مدرسه عشق توصیف کردند.

صفوی فعالیت در بسیج را عبادت خواند و گفت: مقام معظم رهبری امروز الگوی بسیجیان است.

امام جمعه فومن بسیج را ارزش بی‌ادعای همه‌گیر در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه بسیج اکنون ترویج فضای دینی در جامعه است.

وی با تأکید براینکه مبارزه با استکبار جهانی در متن بسیج نهادینه شده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی محکوم به زوال بوده و این دولت به صورت جعلی و با زور به وجود آمده است.

صفوی به نرمش قهرمانانه اشاره کرد و یادآور شد: عده‌ای خواستند رهنمودهای مقام معظم رهبری را تحریف کرده و آن را عقب‌نشینی مطرح کنند اما نرمش قهرمانانه رزمایش هنرمندانه برای رسیدن به اهداف نظام اسلامی است.

امام جمعه فومن با تسلیت شهادت کاردار فرهنگی ایران در لبنان، تصریح کرد: شهید حجت‌الاسلام انصاری خدمات ارزنده‌ای برای انقلاب و اسلام انجام داده است.

وی با اشاره به سیل اخیر، بیان کرد: سیل حادثه خطرناکی بوده و شهرستان فومن با این موضوع درگیر است و باید فکر اساسی برای این مسئله شود.

صفوی از حضور به‌موقع مسئولان در سیل اخیر قدردانی کرد و گفت: لایروبی رودخانه‌ها حائز اهمیت است و نباید اجازه ساخت ‌و ساز در حریم رودخانه‌ها صادر شود.

امام جمعه فومن با بیان اینکه جنایت سران فتنه در سال 88 کمتر از فتنه‌انگیزان واقعه عاشورا نبود، تصریح کرد: فتنه‌گران به بهانه تقلب امنیت انتخابات را زیر سوال بردند و کشور دچار بحران شد.

وی به هتک حرمت روز عاشورا در سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: فتنه‌گران امروز منفورترین افراد جامعه هستند.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول